امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1312
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 10 اسفند 1393 - 5:24 | | ارسال توسط :

برگزاری نمایشگاه عکس و دل‌نوشته با موضوع شهدا در بابل

رئیس دانشگاه پیام‌نور بابل گفت: بعد از اردوی‌های راهیان‌نور نمایشگاه ویژه عکس و دل‌نوشته با موضوع شهدا در این دانشگاه برگزار می‌شود.

سید محمد باقری

دانشجویان خواهند آموخت رزمندگان برای حفظ کشور چه اندازه تلاش وافر داشتند لذا خود نیز در حفظ سنگر علم و دانش مصمم‌تر می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بابل با اشاره به اینکه دانشجویان می‌آموزند که خود یک سرباز هستند و دانشگاه مثل جبهه است، تصریح کرد: تا استکبار است جنگ با دشمن ادامه دارد هر چند که ابزار آن تغییر کند.

باقری دانشگاه را خط مقدم جبهه برشمرد و گفت: می‌توان با ارتقا علم و دانش در مقابل دشمنان ایستاد، اگر بدانیم کجا بودیم، الان کجا ایستادیم و برنامه درستی ارائه دهیم به‌‎ راحتی می‌توان به جایگاه و هدف واقعی دست یافت.

این مسئول یادآور شد: ۸۰ نفر از دانشجویان و مسئولان دانشگاه پیام‌نور بابل به مدت شش روز در قالب دو اتوبوس شامل ۴۰ خواهر و ۴۰ برادر عازم مناطق جنگی کشور شدند.

وی هدف از اعزام را نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برنامه‌های متعدد فرهنگی در داخل اتوبوس با هماهنگی برگزار می‌شود که به برندگان نیز جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بابل با اشاره به اینکه برنامه اعزام جنگی به مدت هشت سال در این دانشگاه انجام می‌شود، ادامه داد: امسال در این اردو یک راوی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، یک روحانی و چهار نفر از دانشجویانی که دوره‌های آموزشی راوی‌گری را از قبل آموزش دیده بودند برای دانشجویان روایت‌گری می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه بعد از اردوی راهیان‌نور نمایشگاه ویژه عکس و دل‌نوشته با موضوع شهدا در دانشگاه پیام‌نور بابل برگزار می‌شود، تصریح کرد: اختتامیه راهیان‌نور دانشگاه‌های پیام‌نور استان مازندران به میزبانی بابل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود.

باقری در پایان گفت: برنامه زیارت مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) از دیگر سفرهای زیارتی راهیان‌نور دانشگاه پیام‌نور بابل است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.