امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76607
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 23 دی 1396 - 10:45 | | ارسال توسط :

برگزاری ۵۰ یادواره شهدای ورزشکار در مازندران

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری 50 یادواره شهدای ورزشکار طی سه سال اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سیدجواد حسینیان در جلسه ستاد برگزاری دومین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار استان مازندران در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان بابلسر، اظهار کرد: مازندران در عرصه‌های مختلف در ولایت‌مداری پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی داشت، تصریح کرد: در زمانی که دشمن به دنبال ضربه‌ زدن به اعتقادات بود، مازندرانی‌ها در دفاع از ولایت و وطن در میدان بودند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران با بیان اینکه ۳۹ شهید ورزشکار از مازندران تقدیم به نظام و انقلاب شد، خاطرنشان کرد: مازندران علاوه بر موفقیت در عرصه پهلوانی، در زمینه قهرمانی نیز در کشور در جایگاه مناسبی دارد.

حسینیان با اشاره به اینکه کسب مدال‌های المپیک، بازی‌های جهانی و آسیایی نشان‌دهنده موفقیت ورزش در مازندران است، افزود: امروز مسؤولان ورزش مازندران به هر دو حوزه قهرمانی و فرهنگی با هم توجه می‌کنند.

وی از برگزاری ۵۰ یادواره شهدای ورزشکار طی سه سال اخیر در مازندران خبر داد، تصریح کرد: شهدا به برگزاری یادواره نیازی ندارند و حضور ورزشکاران و مجموعه ورزشی مازندران در این یادواره بسیار بااهمیت است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران با بیان اینکه ۲۰ قهرمان مازندرانی در ماه‌های آینده به دیدار رهبری می‌روند، گفت: یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران همزمان با ایام فاطمیه در بابلسر برگزار می‌شود.

حسینیان افزود: سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران به سخنرانی می‌پردازند و به منظور بازتاب مناسب خبری، هماهنگی مناسب با صدا و سیما کشور صورت گرفته است./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.