امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83259
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار مازندران, اقتصادی, سخن سردبیر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 25 مرداد 1397 - 13:57 | | ارسال توسط :

کشف بزرگترین انبار محتکران لوازم خودرو توسط سپاه بابل+ تصاویر

فرمانده سپاه بابل از کشف انبار کالای لوازم خودرویی با ارزش چند میلیارد تومانی در بابل خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گوی تلفنی با خبرنگار ما از شناسایی انبار محتکران لوازم خودرو در بابل خبر داد و اظهار کرد: پرسنل سپاه بابل در اقدامی هوشمندانه با شناسایی و مراقبت به انباری پر از لوازم مصرفی خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده مواجه شدند که به احتکار این لوازم پرداخته بودند.

وی افزود: در این عملیات اقدام به کشف وسایل احتکار شده در حوالی میدان تره‌بار بابل دو نفر به عنوان صاحبان این اموال که ارزش آن میلیاردی برآورد می‌شود شناسایی شدند که با سرعت عمل نیروهای سپاه در اقدامی غافلگیر کننده مصادره شد.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: پس از کشف این انبار با مسئولان مربوطه ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی هماهنگی لازم به عمل آمد و در حال تکمیل پرونده و تعیین ارزش ریالی دقیق لوازم کشف شده توسط کارشناسان مربوطه هستیم که در خبرهای تکمیلی بیان خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این که این دو شریک بیش از دو هفته به دپوی این لوازم پرداخته بودند و هیچ فروشی نداشتند جدای از مسئله احتکار بحث گرانفروشی نیز مطرح می باشد که کارشناسان به دنبال بررسی و تحقیق این موضوع نیست هستند.

سرهنگ رمضانی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابل با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی با تشکیل کارگروه‌های ویژه شناسایی، عملیاتی و کمک امت حزب‌الله به مقابله با این افراد خواهند پرداخت تا زمینه آرامش اقتصادی در جامعه ایجاد شود.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.