امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12447
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 05 مرداد 1394 - 15:32 | | ارسال توسط :

بزرگترین پروژه تاریخ شهر بابل، تا پایان شهریور افتتاح می شود

پروژه های بزرگ دیگری در بابل در حال اتمام و یا عملیاتی خواهد شد که هریک از آنها بابل را یک گام به شهر آرمانی و مطلوب نزدیک خواهد کرد.    شهردار بابل با اشاره به اینکه مشکل ترافیکی یکی از معضلات اصلی شهر بابل می باشد ، نقش کمربندی شرقی را در این خصوص […]

پروژه های بزرگ دیگری در بابل در حال اتمام و یا عملیاتی خواهد شد که هریک از آنها بابل را یک گام به شهر آرمانی و مطلوب نزدیک خواهد کرد.

 

 شهردار بابل با اشاره به اینکه مشکل ترافیکی یکی از معضلات اصلی شهر بابل می باشد ، نقش کمربندی شرقی را در این خصوص مهم دانست و ابراز داشت: کمربندی شرقی دوم جهت رفع مشکل ترافیکی مسافرین سمت قائمشهر به سمت شهرهای ساحلی بابلسر، سرخ رود ، محمود آباد تا رامسر بسیار موثر است زیرا به دلیل عدم وجود کمربندی در بابل ، حجم بالای مسافرینی که برای رسیدن به شهرهای مزبور از این شهر تردد می کنند و تردد بالای وسایل نقیله داخل شهری، بار ترافیکی زیادی را بر دوش شهر می گذارد.

به گزارش بابل آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری بابل، مهندس فرهاد عسکری با اشاره به اینکه  عدم بهره برداری از کمربندی جنوبی بابل، ترافیک ماشین های سنگین را هم به دنبال دارد تصریح کرد:  بهره برداری از کمربندی شرقی یکی از طرح های بزرگی است که انشا الله مردم بابل ، بعد از افتتاح آن از مزایای چشمگیر آن بهره خواهند جست .

وی با بیان اینکه احداث این طرح بزرگ در این مدت زمانی با توجه به مشکلات اقتصادی یک اقدام بی نظیر بوده که توسط شهرداری و با حمایت شورای اسلامی شهر بابل صورت پذیرفته ، اظهار داشت:  این پروژه مصوب سال ۱۳۷۵ می باشد که عملیات تملک آن تقریبا از سال ۱۳۸۷ شروع شده و اکنون با هزینه ایی بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ شهر بابل در آستانه بهره برداری قرار دارد .

 شهردار بابل در تشریح فازهای کمربندی شرقی دوم عنوان داشت : فاز اول این پروژه که حد فاصل جاده بابلسر به بهنمیر بوده ، در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید  و فاز سوم آن حدفاصل جاده قائمشهر به جاده کیاکلا  در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز و انشااله تا پایان شهریور ماه سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد .

 وی در خصوص فاز دوم کمربندی شرقی که عملیات آسفالت آن آغاز شده است، خاطرنشان کرد : فاز دوم که حدفاصل جاده کیاکلا به جاده بهنمیر می باشد با ۵ متر فضای سبز خارج از تملک و ۵ متر فضای سبز داخل حریم در مراحل پایانی تملک قرار دارد .

  مهندس عسکری با اشاره به اینکه اعتبار بزرگترین پروژه عمرانی شهر بابل بدون کمک اعتبارات ملی و استانی از منابع داخلی مجموعه شهرداری تامین شده است، انجام این کار را نتیجه همدلی و همکاری پرسنل پرتلاش  شهرداری و حمایت های شورای اسلامی شهر و همراهی همه جانبه مردم بابل ذکر کرد و گفت : پروژه های بزرگ دیگری در بابل در حال اتمام و یا عملیاتی خواهد شد که هریک از آنها بابل را یک گام به شهر آرمانی و مطلوب نزدیک خواهد کرد.

IMG_7723 IMG_0417 IMG_0414 IMG_0366

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.