امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 677
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 12 دی 1393 - 2:15 | | ارسال توسط :

بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان بابل

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تجمع بزرگ مسئولین،امام جمعه،پاسداران و بسیجیان و عموم مردم

بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان بابل

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تجمع بزرگ مسئولین،امام جمعه،پاسداران و بسیجیان و عموم مردم ولایت مدار شهرستان بابل اعم از برادر و خواهر روز گذشته در جوار مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل،در این تجمع بزرگ و باشکوه حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول سازمان بسیج طلاب کشور در سخنانی به بیان ابعاد مختلف فتنه سالهای 78 و 88 پرداخت و گفت: گوته فکری است که سردمداران اصلی فتنه 88 را بعضی از افراد فریب خورده داخل کشور بدانیم بلکه مهره های اصلی و رهبران این فتنه در غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل بوده اند.

وی افزود: هدف اصلی فتنه گران برهم زدن انتخابات نبوده بلکه قصد براندازی نظام و ضربه زدن به ولایت فقیه را داشتند که به فضل خداوند متعال، تدابیر مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار سراسر کشور نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

گفتنی است: قبل از سخنرانی ابیاتی از سوی برادر پاسدار میثم رنجبر شاعر و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بابل با موضوع حماسه نه دی سرود شد.

……………………………………..

هزینه 500 میلیون دلاری استکبار برای فتنه 88

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: بیش از 500 میلیون دلار استکبار برای قدرت‌طلبی ایجاد شده در فتنه سال 88 هزینه کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، حجت‌الاسلام حسن رضایی روز گذشته در امامزاده قاسم (ع)بابل در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در جمع مردم و مسئولان شرکت کننده در این مراسم، اظهار کرد: فتنه‌ای که در سال 88 رخ داد، فتنه داخلی نبود، بلکه برگرفته از نقشه هدفمند استکبار جهانی بود که پیاده نظام داخلی زمینه حضور آنها را فراهم کرده بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه بیش از 500 میلیون دلار استکبار برای قدرت‌طلبی ایجاد شده در 88 هزینه کرد، گفت: این هزینه‌ها برای این بود تا حاکمیت دینی و ولایت فقیه که حاصل ثمرات پیامبران، امامان و تلاش 30 ساله ملت ایران بود را نابود کند.

وی خطاب به کسانی که اعتقاد دارند نباید فتنه 88 را نبش قبر کرد، تصریح کرد: فتنه 88 جنگ موسوی و احمدی‌نژاد نبود بلکه جنگ با ولایت و اسلام بود.

رضایی با اشاره به اینکه انتخاب رنگ سبز علامت انقلاب هدفمند مخملی بود،خاطرنشان کرد: پیام 9 دی 88 و پیام 9 دی 93 این است که تحریم‌ها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما یک گام از اصول و ارزش‌های انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنیم و در حفظ نظام و ولایت و مصلحت نظام با هیچ مسئولی تعارف نداریم و تا آخر پای نظام و انقلاب ایستاده و از آرمان‌های امام و شهدا عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: فتنه یعنی غبارآلود کردن فضا، تا حق از باطل تشخیص داده نشود چون اگر شفاف باشد مردم می‌فهمند که ولی فقیه نائب امامان معصوم (ع) و امام عصر(عج) است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه کشور افزود: این فضا ایجاد شد تا مانوری باشد برای کسانی که شبهه‌پرست و قدرت‌پرست بودند کسانی که حاضرند مصالح کشور و نظام، حاکمیت دین  و مردم را نادیده بگیرند و لبخند دشمن را بر حزن مردم  برتر بدانند.

وی بیان کرد: فتنه‌گران داخلی پیاده نظامان زمین استکباران بودند که 200 روز مملکت را به چالش کشیدند و خون‌های بسیاری ریختند و میلیون‌ها تومان پول بیت‌المال را به هدر دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه حماسه 9 دی به فضل خدا، امام زمان (عج) و تدبیر رهبر معظم انقلاب توطئه دشمن را نقش بر آب کرد، گفت: حرکت 9 دی در پی این باور که ارزش‎های دین و انقلاب، امنیت ملت و آرمان امام جسارت شد و به اسلام و عاشورا هتک حرمت شد ایستادند و از آن حفاظت کردند.

رضایی با بیان اینکه سابقه نداشته در دنیا به دلیل انتخابات مردم را دعوت به قیام کنند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب همان زمان نیز اعلام کرده بودند اگر مشکلی است با شورای نگهبان حل خواهد شد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان کشور بیان کرد: هنوز در انتخابات شمارش آرا نشد فردی اعلام می‌کند من پیروز هستم، این اتفاق برای نخستین‌بار در کشور رخ داد، آن‌ها وضعیت سنجی کردند زیرا می‌دانستند پیروز نخواهند شد  لذا سعی کردند خارج از قانون وارد مدیریت شوند.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان کشور از تشکیل کمیته صیانت از آراء برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و افزود: تشکیل این کمیته به این معنی است که به مسئولان اجرایی و نظارتی این کشور و نظام اطمینانی نیست و سلسله مراتب نظام را قبول نداریم.

رضایی با بیان اینکه در نخستین دادگاهی که برای فتنه‌گران تشکیل شد اعتراف کردند که، گفتن شعار تقلب در انتخابات تنها یک رمز بود، تصریح کرد: 46 هزار نفر از سوی موسوی  پای صندوق‎های رای بودند، آن‎ها از کدام تقلب سخن می‎گویند، بعضی از متدینان و روحانیان به موسوی رای دادند ولی وقتی دیدند مسجد و قرآن را آتش می‌زنند مسیر خود را جدا کردند ولی سران فتنه حاضر به این کار نشدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استقلال کشور، ولایت فقیه، مقابله با آمریکا، حمایت از فلسطین، سوریه و عراق، حفاظت از اسلام و قرآن خط قرمز کشور ماست، اگر به اصول و ارزش‌های ما برخورد شود مردم وارد میدان خواهند شد، تا زمانی که عشق اهل بیت(ع) و تاسوعا و عاشورا داریم پیروز میدان هستیم.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان کشور بیان کرد: تا آخر پای نظام و انقلاب ایستاده وذره ای از اصول و آرمان‌های امام وشهدا عقب‌نشینی نخواهیم کرد، از سربازان انقلاب که نماینده نظام و انقلاب هستند حمایت کامل داشته اما تقاضا داریم با نهایت قدرت، عظمت و اندیشه در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا بایستند و ذره‌ای از حقوق ملت عقب‌نشینی نکنند.

رضایی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 عنوان شد نه لبنان و نه غزه اما دشمن بداند خط قرمز ما دفاع از فلسطین و غزه است ما به همه مسلمانان برای موفقیت و پیروزی در مقابل استکبار حمایت می‌کنیم زیرا نگاه ما فرا مذهبی بوده و معتقدیم باید اسلام بر جهان حاکم شود تا مقدمات ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

IMG_0028 IMG_0023 IMG_0024

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.