امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62705
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 19:27 | | ارسال توسط :

بهترین استوانه محکم و نگه دارنده برای مردم حرم اهل بیت(ع) است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان وجود حرم معصومین را در رشد و تقویت معنویت جامعه نقش آفرین دانست و گفت: برای استحکام معنویت در جامعه باید به تببین فضائل و مناقب بزرگان دین و اهل بیت بپردازیم.

به گزارش بابل نوین، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به وجود حرم اهل بیت(ع) و ائمه معصوم بیان داشت: وجود حرم اهل بیت(ع) بهترین استوانه محکم و نگه دارنده برای مردم است.

وی با بیان اینکه حیات ما مدیون وجود حرم اهل بیت(ع) و فرزندا معصومین(ع) است، افزود: حرم معصومین(ع) هدایت گر و تکیه گاه ستون نگه دارنده و حفظ کننده بشریت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ایران اسلامی و تشیع را مدیون جود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دانست.

وی با بیان اینکه وجود حرم ائمه معصوم و امام زادگان در رشد و تقویت معنویت نقش آفرین است، عنوان داشت: با استفاده از فرصتها باید از مناقب و فضیلتهای اهل بیت(ع) بهره مند شویم.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه حوزه های علمیه به برکت وجود حرم امامان و امام زادگان در جوار این بزرگان شکل گرفته اند، اظهار داشت: امروز حوزه رسالتی خطیر در راستای ترویج و تبیین فضائل و ویژگی شخصیتی و سیره عملی و رفتاری اهل بیت(ع) بر دوش دارد.

وی ادامه داد: برای استحکام فرهنگی و دینی جامعه باید نسل جوان را با فضائل و ویژگی اهل بیت(ع) آشنا ساخت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: با توجه به تلاش دشمن برای گسترش هجمه های فرهنگی و به گمراهی کشاندن نسل جوان، تریبیت دینی فرزندان و شناساندن اهل بیت(ع) و ادمه معصوم به جوانان خنثی کننده هجمه های دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر تعالیم دینی و تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه در برابر هجمه ها و دسیسه های فرهنگی دشمنان پیروز میدان خواهیم بود./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.