امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57258
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1396 - 21:10 | | ارسال توسط :

بهتر است همگام با شمارش آرا، نتایج به صورت تدریجی اعلام شود

به گزارش بابل نوین، یدالله طاهر نژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی  پیرامون نظر وزیر کشور در خصوص اینکه نتایج انتخابات ریاست جمهوری بعد از تجمیع آرا اعلام می‌شود، اظهار داشت: در انتظار گذاشتن مردم نمی تواند اتفاق خوبی به شمار بیاید و بهتر است که همگام با شمارش آرا این نتایج به صورت تدریجی به مردم […]

به گزارش بابل نوین، یدالله طاهر نژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی  پیرامون نظر وزیر کشور در خصوص اینکه نتایج انتخابات ریاست جمهوری بعد از تجمیع آرا اعلام می‌شود، اظهار داشت: در انتظار گذاشتن مردم نمی تواند اتفاق خوبی به شمار بیاید و بهتر است که همگام با شمارش آرا این نتایج به صورت تدریجی به مردم اعلام شود.

وی افزود: این یک رویه رایج در تمامی دوره های انتخاب ریاست جمهوری بوده است و یک تغییر ناگهانی در این رویه تاثیر خوبی بر اذهان عمومی نخواهد گذاشت.
طاهر نژاد بیان داشت: مردم از زمان بسته شدن حوزه های رأی گیری با حساسیت منتظر اعلام لحظه ای نتایج آرا هستند لذا اعلام تدریجی آرا تاثیر مثبتی را بر افکار عمومی خواهد گذاشت.

عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: بنده فکر می کنم که وزارت کشور باید در این موضوع تأمل بیشتری داشته باشد و در صورت امکان در آن تجدید نظر کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :در تمامی کشور های دنیا در زمان انتخابات نتایج به صورت لحظه ای و تدریجی به مردم اعلام می شود چرا که افکار عمومی به دلیل شدت و حساسیت این دوره نمی توانند انتظار را بپذیرند .
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.