امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60593
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 تیر 1396 - 12:32 | | ارسال توسط :

بهره برداری از مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در مازندران

مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در آمل با ۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

به گزارش بابل نوین، یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در آمل، با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به ۳۱ شهرداری استان برای فراهم کردن زیرساخت‌های ایجاد مراکز پایش تصویری شهری گفت: نصب دکل و دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیکی مراکز پایش تصویری در شهر‌های جویبار، ساری، بابل، چالوس، نوشهر، فریدونکنار و ایزدشهر در حال انجام است.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل برای اهتمام در اجرا و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک افزود: با تلاش دهیاران، در ورودی و خروجی روستا‌های این شهرستان نیز دوربین‌های کنترلی نصب شد و انتظار می‌رود دهیاران دیگر مناطق استان هم در این بخش بیشتر فعال باشند.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری آمل نیز گفت:: مرحله نخست ایجاد مرکز کنترل ترافیک شهری سال ۹۴ با نصب ۱۵ دوربین در ۹ میدان و بلوار پرتردد شهری انجام و در مرحله تکمیلی ۲۶ دوربین نظارتی وکنترل ترافیکی در ۱۸ نقطه حساس و پرتردد شهری آمل نصب شد.

ابوالقاسم آزاد با بیان اینکه دوربین‌های نصب شده پلاک خودرو‌ها را به راحتی تشخیص می‌دهند، افزود: ۱۸ مانتور پیوسته به صورت لحظه‌ای تصاویر را ثبت می‌کنند که حداقل تا یک ماه در مرکز کنترل ترافیک ذخیره می‌شود.

بزرگترین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در استان‌های شمالی در فضایی به مساحت حدود ۱۲۰ مترمربع با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در آمل ساخته، تجهیز و راه اندازی شد که مجهز به اتاق کنترل و مدیریت تصاویر، سالن مدیریت و جلسات مواقع اضطراری و اتاق پشتیبانی رایانه‌ای است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.