امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53842
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 فروردین 1396 - 12:29 | | ارسال توسط :

بهره برداری ۳ هزار میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به مازندران

بهره برداری و عمليات بيش از 3 هزار ميليارد تومان طرح در سفر رييس جمهور به مازندران آغاز می شود.

به گزارش بابل نوین  ربیع فلاح جلودار٬ استاندار مازندران گفت: دکتر روحانی، رییس جمهوری، روز سه شنبه ۲۲ فروردین ۹۶ به منظور افتتاح ۲۱۰۰ میلیارد تومان طرح و آغاز عملیات اجرایی ۹۰۰ میلیارد تومان طرح در بخش های مختلف به مازندران سفر می کنند.

وی افزود: پارسال از همه فرصت ها، ظرفیت ها و امکانات استان برای پیگیری امور جاری و توسعه ای استان بهره گیری شد و مجموعه پرتلاش مدیریتی مازندران، دستگاه های اجرایی، نهادهای مختلف، قوای مقننه و قضاییه و تلاشگران بخش خصوصی نهایت اهتمام خود را راستای عملی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی بکار بردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه بر اساس آمار مراجع بالادستی کشور، مازندران در سال ۹۵ همواره رتبه نخست تا سوم را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دارا بوده است گفت: پارسال ۵۴ طرح و طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی در قالب برش استانی در مازندارن اجرا و پیگیری شده است.

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال، افزود: مازندران برای تداوم اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال ۹۶ آمادگی کامل دارد و تنها با تلاش مضاعف، برنامه ریزی و اقدام و عمل می توان این سیاست ها را تحقق بخشید.

ربیع فلاح گفت : ۵۲ هزار شغل پارسال در مازندران ایجاد و بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات بسته رونق تولید در مازندارن جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین دغدغه اشتغال استان، اشتغال دانش آموخته هاست، افزود: میانگین آمار بیکاری در مازندران در پایان سال ۹۴ در مازندران ۱۲٫۱ درصد و در پایان سال ۹۵ این رقم ۱۱٫۶ درصد بوده که نشانگر توفیق نسبی استان در میان دیگر استان های کشور در این راستاست.

استاندارمازندران گفت : ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزان و باغداران خسارت دیده از سرمای پاییز سال ۹۵ به استان ابلاغ شده که به زودی برای پرداخت به بانک ها ابلاغ می شود.

ربیع فلاح افزود: ۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این خصوص به کشاورزان و باغداران از سوی هیات دولت در کوتاه ترین زمان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۵۲۰۰ طرح نیمه تمام به ارزش ۴۵۰۰ میلیارد تومان در مازندران در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است، گفت: ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار جدید برای شهرداری های استان در بخش های مختلف دریافت شد که به صورت متوازن توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

،

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.