امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52204
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 30 اسفند 1395 - 11:00 | | ارسال توسط :

بهره مندی ۴۰ هزار گردشگر از خدمات طرح نوروزی هلال احمر مازندران

40 هزار گردشگر از خدمات طرح نوروزی هلال احمر مازندران بهره مند شدند.

به گزارش بابل نوین ،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند تا کنون، بیش از ۴۰هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران بهره مند شدند.

وی افزود: در این مدت هزار و ۶۸۴ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، هزار و ۳۲۵ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، یک هزار و ۴۴۹ نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و بیش از۳۶ هزار نفر با مراجعه به پست‌های ایمنی و راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر مازندران از خدمات لازم برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از بهره مندی یک هزار گردشگر نوروزی از خدمات ایستگاههای سلامت جمعیت هلال احمر مازندران نظیر تست قند خون و فشار خون رایگان خبرداد.

مجتبی اکبری گفت : ۲۰هزار بروشور اطلاع رسانی و بسته فرهنگی در میان گردشگران نوروزی و مراجعان به پایگاه‌ها و پست‌های این جمعیت توزیع شد.

وی با اشاره به خدمت رسانی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات، گفت: در این مدت عوامل امدادی استان موفق شدند با اجرای ۶۸ عملیات امدادی به ۲۳۸ نفر از مصدومان حوادث جاده ای،کوهستان و مراجعان حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: ارائه خدمات درمان سرپایی به ۲۱۱ نفر و انتقال ۲۷ نفر از مصدومان به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۱۸ نفر از جمله این خدمات بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.