امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56840
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سیاسی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1396 - 11:30 | | ارسال توسط :

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل خطاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی

در پی رونمایی بی‌سروصدای سند 2030 یونسکو در ایران و مخالفت‌های جدی رهبر معظم انقلاب با این سند بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در خصوص امضای این سند شرمگین و خطاب به شورای عالی فرهنگی بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش بابل نوین، در پی رونمایی بی‌سروصدای  سند ۲۰۳۰ یونسکو در ایران و مخالفت‌های جدی رهبر معظم انقلاب با این سند که شامل مفادی مانند برابری جنسیتی است، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در خصوص امضای این سند شرمگین و خطاب به شورای عالی فرهنگی  بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
روسای محترم قوا !
نمایندگان محترم مجلس!
ریاست محترم جمهور:
پیرامون سند ۲۰۳۰

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب‌های جهان از نوع ماهیت و محتوا  محسوب می‌شود . انقلابی که برپایه تشکیل حکومت الهی بنا شد و همین امر موجب خشم، نارضایتی و دشمنی دشمنان نظام اسلامی گشته چرا که منافعشان در راستای چپاول‌گری، استعمار و سلطه بر کشورهای جهان سومی با این گفتمان بسته می‌شد.

آموزش و پرورش حکومت اسلامی به عنوان ستون اصلی پیشران تربیتی نظام اسلامی طبیعتا رکن مهمی در اسلام محسوب می‌شود که اهمال کاری و نادیده گرفتنش آثار زیان‌بار و غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت. درطول تاریخ نیز این مسئله مکرر تکرار شده آنجا که جاسوسان در آندلس برای زمین زدن آن حکومت قوی و بزرگ نقشه نفوذ آموزشی معلمان و اساتید از ادیان دیگر را می‌کشند و حالا بعد از چند صد سال از آن  اندلس تنها یک شهر مانده و مردمانش تحت نفوذ آموزشی خارجی حیثیت، آبرو، غیرت و خودباوری دینی خود را از دست داده‌اند.

در دولت یازدهم شاهد عقد قراردادهایی بودیم که به مراتب ننگین‌تر از قراردادهای ترکمانچای و غیره بوده، قراردادهایی چون ipc؛fatf، برجام هسته‌ای و امثالهم. اخیرا نیز شاهد عقد قراردادی بودیم که نظام آموزشی را هدف گرفته است. سند ۲۰۳۰ ای که در آن کودکان معصوم و پاک ایرانی را زیر یوغ آموزش و معلومات سخیف جنسی و نامتناسب با سن خود می‌برد و حیا، عفت و غیرت را به تاراج برده و زمینه‌ساز فساد می‌شود.

حقیقتا کدام بانوی ایرانی است که بخواهد فرزندش در ۵ سالگی به بلوغ اطلاعاتی جنسی برسد و وارد زندگی زناشویی شود؟ کدام مادر است که بخواهد فرزند دلبندش در مدرسه انشای هم‌خوابگی بنویسد؟ کدام مسلمان است که اجازه دهد کشور عزیزش تحت سلطه  آموزشی کودک‌کشان و مستکبران غربی باشد؟
و در پایان خطاب به رؤسای قوا؛ شما موظف به مراقبت از نظامی بوده و هستید که با خون هزاران هزار شهید برای اعتلای اسلام، آبیاری شده است.
مگر می‌توان باور کرد سندی را نخوانده و ندیده امضا نمود و کشور را متعهد به سرسپردگی به دشمنان قسم خورده آن کرد؟ مگر می‌توان بی‌توجهی نمایندگان مجلس نسبت به موضوعات کلان کشور را نادیده گرفت و آن را از سر تسامح دید؟ مگر می‌توان تخلف قانونی در عبور از کیان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور اسلامی‌مان را دید و سکوت دستگاه قضایی کشور با  آن همراه شود؟
ما دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد اسلامی بابل اعتراض خود را به نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسانیم و خواستاریم همچون گذشته در راستای حفظ عزت، استقلال و اعتلای ایران بزرگ قدرتمندانه عمل کرده و زیر بار سند خفت بار و ننگین ۲۰۳۰ نروند.

 

وسلام علی من الطبع الهدی

شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی خاتم‌الانبیا(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.