امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57314
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, انتخابات, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 15:23 | | ارسال توسط :

بیانیه حمایت جامعه روحانیت بابل از آیت‌الله رئیسی

جامعه روحانیت بابل با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش بابل نوین،  جامعه روحانیت بابل با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسانیکه زبان گویایی دارند، قلم توانایی دارند و آبرویی پیش مردم دارند مردم را توجیه و تشویق کنند و آدمهای خوب را به آنها معرفی کنند. « مقام معظم رهبری مدظله العالی »

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات وسیله‌ای برای رسیدن به قدرت و سلطه نیست بلکه بستری برای خدمات صادقانه و انقلابی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و ارتقاء کشور با حفظ اقتدار و عزت تمام است.
با این مبنا و نگرش با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در این کشور که انتخاباتی متوالی برگزار شده، ملت غیور ایران اسلامی با مشارکت گسترده خود حماسه‌ای چشمگیر را به رُخ جهانیان نمایش گذاشته است.
اینک در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ، روحانیت و حوزه‌های علمیه شهرستان بابل از باب وظیفه شرعی و انقلابی،  ضمن دعوت از عموم مردم میهن اسلامی به حضور هر چه باشکوه‌تر در این انتخابات ، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید‌ابراهیم رئیسی را برای انتخابات ریاست جمهوری بعنوان نامزد اصلح به حضورتان معرفی می‌کند.
در پایان امیدواریم در پرتو توفیقات حضرت ولی‌عصر(عج) با رهبری  مقام معظم رهبری  و حضور گسترده ملت شریف ایران حماسه ماندگار دیگری خلق و اقتدار و عزت این کشور ثابت شود.

شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان بابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.