امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50476
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1395 - 14:41 | | ارسال توسط :

بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، فرا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) را تسلیت گفت.

به گزارش بابل نوین، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، در این اطلاعیه آمده است:

«هرچه گذر زمانها بر پهنای دفتر تاریخ می‌افزاید و زمین تجربه حیات معنوی آدمیان را نظاره می‌کند، پیوسته حقیقت همیشه‌ جاویدان طهارت و صداقت، فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها معرفت و منزلتی بیشتر می‌یابد. حضرت فاطمه‌الزهرا (س)، همان که محور اهل کسا، خیر کثیر الهی و سرچشمه یازده اقیانوس بیکران معرفت و مادر یازده خورشید هدایت است، فاطمه برتر از آن است که مدح او در لغات بگنجد و بهترین جملات در مقابل عظمت او قاصرند در شأن و منزلت این بانوی بزرگوار همین بس که پیامبر(ص) دست او را می‌بوسید و ام‌ابیها خطابش می‌کرد، فاطمه مادری است که پرچم حمایت از ولایت را در پهنه پهناور گیتی به اهتزاز درآورد و نشان داد برترین ولی‌شناسِ هستی است.

فاطمه(س) بزرگترین و عزیزترین مخلوق خدا شبانه غسل داده شد، شبانه کفن و شبانه دفن شد، اما تا ابد راه رسیدن به حق را برای رهپویان حقیقت هموار ساخت و قبر مخفیش در قلوب مؤمنین جای گرفت.

امروز، زنان ایران اسلامی با تأسی به فاطمه (س) در پرتو آموزه‌های ارزنده آن یگانه عالی‌ترین حضور و تأثیر را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی و غیره به منصه ظهور رسانده و الگوی صحیح زن بودن و افتخار نمودن به این موهبت الهی را به جهانیان ارائه کردند. نقش مادران شهدا و جانبازان و زنان رزمنده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پایداری نظام، نقشی بی‌بدیل، مهم و تأمل‌انگیزی بود.

سازمان تبلیغات اسلامی فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را به محضر فرزند بزرگوارش امام عصر(عج)، شیعیان و محبان آن حضرت تسلیت گفته و از خداوند منان تعجیل در فرج قائم آل محمد(ص) را مسئلت می‌نماید.»/ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.