امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81788
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1397 - 10:13 | | ارسال توسط :

بیش از۹۰ منطقه حاشیه نشین در مازندران وجود دارد

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان مازندران گفت: بیش از 90 نقطه آسیب پذیر در استان مازندران وجود دارد.

به گزارش بابل نوین، وحید حسین زاده، معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مازندران در همایش پیاده روی هفته سلامت در ایزدشهر با اشاره به اینکه انسان از زمان آغاز حیات با مسائل و مشکلات دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: با پیشرفت علم و تکنولوژی و مدیریت صحیح باید از فرصت ها استفاده کرد تا تبدیل به تهدید و آسیب های اجتماعی نشود.

وی افزود: سازمان بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی سال گذشته در شهرستان نور با موسساتی که در حال همکاری هستند بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بابت خدمات اجتماعی هزینه شده است.

معاونت امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان مازندران با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ منطقه حاشیه نشین در سطح استان داریم تصریح کرد: سازمان بهزیستی با انجام یک کار تیمی توانسته خدمات گسترده ای را به حاشیه نشین ها ارائه کند.

وی درادامه گفت: سازمان بهزیستی در راستای برنامه ششم توسعه اورژانس اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد که شهرستان نور توانست این اورژانس را راه اندازی کند.

حسین زاده با اشاره به اینکه اگر صیانت اجتماعی در جامعه رواج پیدا کند نشاط و سلامت اجتماعی گسترش خواهد یافت، افزود: از نماینده شهرستان، فرماندار و شهرداری می خواهیم تا با در اختیار قرار دادن زمینی به این مراکز و موسساتی که در حال ارائه خدمات گسترده است به صورت متمرکز در یک جا جمع شوند تا با توجه به نیاز منطقه خدمات مطلوب تری ارائه شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مازندران تصریح کرد: با اطلاع رسانی و آگاه سازی که صورت گرفت حدود ۱۲ هزار پرونده در خصوص خشونت، همسرآزاری و طلاق در سال گذشته به اورژانس اجتماعی ارجاع شد و همچنین با خط تماس ۱۲۳ حدود ۴۰ هزار تماس تلفنی با این خط برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خشونت همسر و کودک آزاری و مشاوره طلاق انجام می شود و در مورد مشاوره طلاق و مشاوره خانوادگی حدود ۴۰ هزار ساعت مشاوره آموزشی ارائه کردیم.

ر.ق/ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.