امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59584
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 28 خرداد 1396 - 11:00 | | ارسال توسط :

بیش از ۳۵۰۰شغل توسط بسیج سازندگی مازندران در سال جاری ایجاد شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران گفت: در سال جاری بیش از 3500شغل توسط بسیج سازندگی در مازندران ایجاد می شود.

به گزارش بابل نوین، غلامرضا شریعتی در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران، اظهار کرد: اعتبار امسال در بحث کارآفرینی بیش از ۳۵ میلیارد تومان بوده و با پرداخت تسهیلات برای سه هزار و ۷۷۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: این سازمان به‌عنوان عضو این کارگروه برای اشتغال فعالیت‌هایی داشته که از ابتدای سال ۹۱ تا سال ۹۵ با عاملیت بانک مهر اقتصاد برای ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر شغل ایجاد شد که عمده تسهیلات این بخش جذب‌شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: عرصه‌های کشاورزی و صنایع‌دستی و صنایع تبدیلی در روستاها موردتوجه قرار گرفت که متقاضیان پس از آموزش و توانمندسازی و اقدامات بعدی، درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ارائه می‌کنند.

شریعتی گفت: تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۵ میلیون تومان است که این میزان بر اساس نوع واحد تولیدی به ۱۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد؛ همین سود تسهیلات برای صنایع کشاورزی ۱۶ درصد و برای صنایع تبدیلی ۱۸ درصد بوده است.

وی افزود: درسال گذشته ۳۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال در بسیج سازندگی استان بوده است عمده این رقم جذب و در عرصه‌های کشاورزی، صنایع‌دستی و صنایع تبدیلی روستایی به‌کارگیری شد و از سوی دیگر راه اندازی بازارچه های سنتی در دستور کار قرار دارد./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.