امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92336
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار رضوی, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 11 آبان 1401 - 17:29 | | ارسال توسط :
کانون رضوی بابل رقم زد

بیعت دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه بابل با امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)

خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل چهارمین برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس را رویکرد پویش "ایران من، ایران امن" در یکی دیگر از دبیرستان‌های پسرانه این شهرستان برگزار کردند.
بیعت دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه بابل با امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)

به گزارش بابل نوین: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل در دومین چهارشنبه امام رضایی به دبیرستان پسرانه شهید ثانی این شهرستان رفته و عطر شور و اشتیاق ارادت به امام رضا(ع) را در محیط مدرسه پراکنده کردند.
این مراسم با تلاوت قرآن،صلوات خاصه توسط مداح خادمیار اصفهانی و زمزمه های دلدادگان امام مهربانی ” ای صفای قلب زارم ” و قرائت زیارت عاشورا و سپس با خواندن سرود حماسی در آستانه روز دانش‌آموز با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شدند.
در ادامه مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی در خصوص سبک و سیره و الگوپذیری از زندگی امام رضا(ع) اظهار و با گزارشی از مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی پیش‌روی کانون برای نوجوانان و جوانان پرداختند.
در پایان دیدار، بسته‌های فرهنگی متبرک امام رضایی شامل کارت صلوات خاصه امام رضا(ع) و نبات متبرک حرم رضوی را به مدیر و کادر دفتری این مجموعه  اهدا شد.

نویسنده : روح اله قلی پور | منبع خبر : کانون رضوی بابل
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.