امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69611
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 17 آبان 1396 - 10:41 | | ارسال توسط :

بیمه شدگان بیمه سلامت به بیمارستان های دولتی مراجعه کنند

سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان قائم شهر گفت: بیمه شدگان بیمه سلامت به بیمارستان های دولتی مراجعه کنند.

به گزارش بابل نوین،عباس پور حسینی با بیان اینکه در شهرستان قائم شهر ۱۰۰ هزار نفر بیمه شده در چهار حوزه صندوق روستایی، کارمندی و سایر اقشار و بیمه سلامت همگانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۸ هزار نفر در حوزه کارمندی، سه هزار نفر سایر اقشار و ۱۸ هزار نفر عضو بیمه سلامت همگانی هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان ها خدمات با جراحی محدود، ویزیت پزشکان متخصص، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، کلینیک هسته ای برای اسکن قلب و استخوان از جمله خدمات مورد بیمه سلامت است، خاطرنشان کرد: چاپ دفترچه سلامت به صورت آنی انجام شده و در راستای کوچک شدن دولت نمایندگی هایی در سطح شهر به این مهم اختصاص پیدا کرده و به شرکت‌های خصوصی واگذار شده است.

سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان قائم شهر با اشاره به مشکلات پرداختی بیمه ها افزود: بیمه ها در پرداختی ها عقب هستند و همچنین در راستای توانمندسازی روستاییان و بیمه‌شدگان طرح همیار سلامت با نظارت بر عملکرد و خدمات رسانی به بیمه شدگان روستایی در حال اجراست.

پورحسینی افزود: بیماران خاص از جمله ام اس، تالاسمی و سایر بیماری های خاص با داشتن دفترچه بیمه سلامت خدمات کاملا رایگان دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان بیمه سلامت برای درمان به بیمارستان های دولتی مراجعه و از مراجعه به بیمارستان‌های خصوصی پرهیز کنند، تاکید کرد: درباره درمان‌های بخش دولتی مسیر علمی طی می‌شود و در بیمارستان خصوصی درمان به صورت سلیقه‌ای اعمال می شود.

سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان قائم شهر همچنین افزود: در مراجعه بیماران با دفترچه سلامت همگانی به بخش خصوصی اختلاف هزینه بخش خصوصی و دولتی از بیمار گرفته می شود.

پورحسینی توصیه کرد: افرادی که توان مالی داشته و می توانند حق بیمه پرداخت کنند از بیمه ایرانیان استفاده کنند./ز

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.