امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59217
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 22 خرداد 1396 - 19:32 | | ارسال توسط :

تاج: کی‌روش برای بالا بردن تیم همیشه تاکتیک خودش را در نظر می‌گیرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی امید با نظر کی‌روش انتخاب می‌شود تا همه تیم‌های ما با یک سبک بازی کنند.
تاج-سرمربی-امید-با-نظر-کیروش-انتخاب-میشود-تا-همه-تیمها-با-یک-سبک-بازی-کنند

 

به گزارش بابل نوین، مهدی تاج در آستانه دیدار ایران – ازبکستان، گفت: تا الان حدود ۳۸ هزار بلیت به فروش رفته است و برای فروش ۵۰ هزار بلیت دیگر نیز مجوز داریم. تعداد هواداران به مرور بیشتر می‌شود و فکر می‌کنم ورزشگاه امروز پر شود.

وی افزود: باید همه مسائل امروز در ورزشگاه رعایت شود و فکر می‌کنم امروز جو بسیار خوبی بر استادیوم آزادی به وجود خواهد آمد. هواران هم قطعاً به مرور زمان به ورزشگاه می‌آیند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. شاید ورزشگاه امروز پُرِ پُر نشود اما هواداران در هر صورت بخش زیادی از ورزشگاه را پر خواهند کرد. خدا را شکر امنیت هم کاملا در ورزشگاه برقرار است.

رئیس فدارسیون فوتبال در مورد تجلیل از روسای پیشین این فدراسیون گفت: بنر روسای پیشین فدراسیون فوتبال را در ورزشگاه نصب کردیم تا امروز از آنها تقدیر کنیم. روسای فدراسیون پیش از ما زحمات زیادی کشیدند و اینکه تیم ما الان بدون گل خورده در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفته بسیار خوب است؛ اینکه ما ۲ بازی پیش ازپایان انتخابی جام جهانی به این مسابقات صعود کنیم امر خوشایندی به حساب می‌آید.

تاج در مورد انتخاب سرمربی تیم‌های امید و جوانان گفت: کی‌روش فکر و اندیشه‌ای برای خودش دارد و برای بالا بردن تیم همیشه تاکتیک خودش را در نظر می‌گیرد. ما هم سعی می‌کنیم از یک روند پلکانی برای تیم‌های ملی استفاده کنیم، تا همه از یکدیگر بهره ببرند که این یک مدل تعریف شده است. از پس فردا (روز چهارشنبه) اتاقی را کنار اتاق کارلوس‌کی‌روش برای مربی تیم امید که انتخاب خواهد شد در نظر می‌گیریم. همچنین برای مربی جوانان نیز چنین برنامه‌ای داریم تا مربیان تیم‌های ملی کنار یکدیگر باشند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. در واقع سرمربی امید با نظر کی‌روش انتخاب می‌شود تا همه تیم‌های ما با یک سبک بازی کنند./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.