امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70188
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 آبان 1396 - 19:42 | | ارسال توسط :

تامین ۱۰۰ هزار تن سیمان برای بازسازی مناطق زلزله زده

به گزارش بابل نوین، در پی تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاه‌ها و نهاد‌ها و مسئولان به زلزله زدگان غرب کشور رییس بنیاد مستضعفان از مناطق زلزله زده بازدید و در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیماتی گرفته شد.   براساس این گزارش سعیدی کیا با شرکت در جلسه ستاد […]

به گزارش بابل نوین، در پی تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاه‌ها و نهاد‌ها و مسئولان به زلزله زدگان غرب کشور رییس بنیاد مستضعفان از مناطق زلزله زده بازدید و در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیماتی گرفته شد.

 

براساس این گزارش سعیدی کیا با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزاری کشور و بهداشت اعلام کرد، بنیاد مستضعفان، سیمان بازسازی مسکن روستایی مناطق زلزله زده را تا ۱۰۰ هزار تن تامین و برای تامین آب آشامیدنی این مناطق ۱۰۰ هزار بطری ۱/۵ لیتری آب نیز به غرب کشور ارسال می‌کند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز بنیاد مستضعفان بر اساس مصوبه هیات امنای بنیاد، با اهدای ۱۲۰۰۰ تن سیمان به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق و تسکین آلام مردم زلزله زده مشارکت نموده بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.