امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92459
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, با شهدا, سیاسی تاریخ انتشار : 13 دی 1401 - 15:20 | | ارسال توسط :
نماینده تهران در مجلس

تبعیت از ولایت، اخلاص و مجاهدت حاج قاسم به وی آبرو داد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سیدالشهدای مقاومت در دوران حیات جدا از مردم نبود و خدا به برکت تبعیت از ولایت، اخلاص و مجاهدت حاج قاسم به ایشان آبرو داد.
تبعیت از ولایت، اخلاص و مجاهدت حاج قاسم به وی آبرو داد

به گزارش خبرنگار بابل نوین از بابل، علی خضریان در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه شهدا بابل با اشاره به تقابل جریان انقلابی و غربگرا در کشور، گفت: بیش از یک قرن جامعه ایران دچار یک هجمه به نام تجددخواهی غربی شد که معتقد بود از فرق سر تا نوک پا وابستگی باشد و‌ انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت و یک مکتب مقاومت مقابل تجدد خواهی و غربزدگی گردید.
وی با بیان این مطلب که امام روح روشنگری و استقلال طلبی را در ملت ما زنده کرد، افزود: مکتب مقاومت نوری واحد نشات گرفته از ولایت است که هم حاج قاسم را در عمل و علامه مصباح را در اندیشه در بر می گیرد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی مکتب حاج قاسم را ترجمان عملی مقاومت در پرتو ولایت عنوان و اظهار کرد: شهید سلیمانی دلیرانه به جنگ با دشمن رفت تا اسلام انقلابی زنده بماند و آنچه امروز باعث تجلیل از حاج قاسم سلیمانی می شود برگرفته از جهاد علمی علمایی مانند علامه مصباح یزدی در نگهداری و حفظ ارکان اعتقادی اسلام انقلابی است.
وی ادامه داد: دید کلان مکتب مقاومت در موضوع ایستادگی و استقلال طلبی و آزادی خواهی حاج قاسم از ایشان یک شخصیت جهانی ساخته است.
خضریان فتنه اخیر محصول دروغ رسانه‌ای عنوان کرد و‌ گفت: جریان مخوف و‌ هجمه شدید رسانه‌ای سال‌های متمادی با انواع تهمت علیه شهید سلیمانی و‌ مرحوم علامه مصباح بود اما عزت در دست خداست و این بود که ما تشییع و وداع بزرگ عزتمندانه ملت ما با این دو بزرگوار را دیدیم.
وی تاکید کرد: سیدالشهدای مقاومت در دوران حیات جدا از مردم نبود و خدا به برکت تبعیت از ولایت، اخلاص و مجاهدت حاج قاسم به ایشان آبرو داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که علامه مصباح و حاج قاسم به جناح‌های سیاسی تعلق نداشتند، تصریح کرد: شهید سلیمانی و مرحوم‌علامه مصباح‌یزدی در کار تشکیلاتی خود نیروهای زیادی را پرورش دادند تا اینکه مالک اشتر و عمار انقلاب موجب رسوا شدن جریان غربگرا شدند و به مردم فهماندند که ستایشگران غرب، آزادی را برای فحاشی می خواهند.

وی با دعوت از فعالان سیاسی اجتماعی برای تطبیق رفتار و عملکرد خود با شهید سلیمانی، گفت: به مصداق در هر دو‌جناح سیاسی سراغ دارم که برخی از رفتارهای انها همخوان با مکتب مقاومت نیست اما در زبان از مکتب حاج قاسم سخن می گویند.

خضریان با انتقاد از سخنان رییس سابق مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چطور کسی در رسانه ملی از مکتب حاج قاسم صحبت می کند که در ذیل نام شهید سلیمانی دنبال تطهیر خود است تا خود را برای انتخابات آینده روتوش کند.

وی افزود: مگر شهید حاج قاسم سلیمانی پروژه انتخاباتی است و مگر می شود که گریه های مرحوم سردار زارعی در هنگام تصویب برجام با ریاست شما در مجلس شورای اسلامی را از یاد برد و تصویب برجام محصول کار شماست.

سخنگوی اصل ۹۰ مجلس، خطاب به علی لاریجانی در خصوص تبریک زود هنگام به یکی از سران فتنه در سال ۸۸ ، اظهار کرد: شما در سال ۸۸ به نامزد بازنده تبریک گفتید و مردم عملکرد شما در آن فتنه و‌جریانات بعدی و همراهی با جریان فتنه و عدم حمایت از ولایت و‌خط مقاومت از یاد نمی‌برند شما یکبار با خود فکر کردید که حاج قاسم اگر به جای شما رئیس مجلس بود، چگونه رفتار می‌کرد؟

وی ادامه داد : شاگردان علامه زنده‌اند و این شجاعت دارند تا ماهیت شما را برملا کنند و نگذارند تا شما برموج انقلاب سوار شوید و مطمئن باشید مردم طنزهای تلخ شما را در رسانه ملی و جریان‌سازی برای انتخابات آینده نمی‌پذیرند.

خضریان تاکید کرد: تیم تشریفات مجلس هنوزهم از ریخت و پاش‌های شما خاطره تعریف می‌کند و انگشت به دهان مانده است و ما اجازه نمی‌دهیم مکتب حاج قاسم و علامه مصباح توسط کسانی که نمره مردود گرفتند ، مصادره شود.

وی افزود: مردم هیچگاه تنش را از حاج قاسم نمی‌گرفتند و سپاه قدس علی‌رغم همه کمبودها و کارشکنی‌های مسوولان اقتدار را حفظ کرد چون حاج قاسم به کلان نگاه می کرد و تلاش داشت تا در دل مردم ذره ای ناراحتی ایجاد نشود.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اظهار نگرانی از وضعیت فرهنگی و سخنان اخیر مقام معظم رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: آقای مسوول اگر ایده ای ندارید با تنش جامعه را برهم نزن و در مکتب سلیمانی مسوول نباید تساهل و تسامح باشد بلکه در مورد مردم باید آسان گرفت و بسترهای فرهنگی را در مسیر انقلاب فراهم نمود.

وی ادامه داد: اگر مسوول فرهنگی در کشور مدعی است که الان وقت کار فرهنگی در خصوص حجاب نیست و باید مار اقتصادی کرد به آن‌ها پیشنهاد می کنم که این مسوولان استعفا بدهند تا حقوق هایشان صرف کار اقتصادی کشور شود.

خضریان با تاکید بر این مطلب که شهید سلیمانی نسبت به حجاب تعصب داشت، خاطرنشان کرد: جریان حزب الله نسبت به مسوولان فرهنگی سخت بگیرند و متاسفانه برخی از جنس مسوولان با رفتارهای ضعیف کار را برای دفاع از انقلاب سخت کردند و‌عملا کاری برای تغیبر وضع موجود فرهنگی انجام نمی دهند.

تهیه و تنظیم خبر(خبرنگار) : مهدی صفرزاده افروزی

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.