امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18411
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, گزارش تصویری, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 03 آبان 1394 - 2:09 | | ارسال توسط :

اجتماع‌عاشورائیان‌منطقه‌کتی‌بابل/عاشورا درس‌عبرتی برای‌مسئله برجام/ تایید برجام با رعایت شروط نرمش قهرمانانه بود

به گزارش بابل نوین : اجتماع عاشورائیان منطقه کتی بابل با حضور پرشور هیاتها و دستجات سینه زنی برگزار شد . در حاشیه این مراسم  نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار در گفتگویی با خبر نگار ما با بیان اینکه عاشورا به ما درس وفاداری و مقاومت می دهد افزود:در مسئله برجام سعی بر این […]

_MG_0069

به گزارش بابل نوین : اجتماع عاشورائیان منطقه کتی بابل با حضور پرشور هیاتها و دستجات سینه زنی برگزار شد .

در حاشیه این مراسم  نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار در گفتگویی با خبر نگار ما با بیان اینکه عاشورا به ما درس وفاداری و مقاومت می دهد افزود:در مسئله برجام سعی بر این شد تا اهداف اباعبدالله در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده شود و اگر دیده شد ما برجام را به یک شکلی قبول کردیم البته با شروط مقام معظم رهبری همان نرمش قهرمانانه ای است که مقام معظم رهبری فرمودنداست .

وی در ادامه با بیان این که عاشورا برای ما درس عبرتی در مسئله برجام است از مسئولین مذاکرات خواست به پایداری خویش در عرصه بین الملل ادامه دهند.

حجت الاسلام نجّارفیروزجایی افزود: نامه چند روز قبل مقام معظم رهبری فصل الخطاب امور و مواردی که رهبری بر آن تاکید داشته بسیار مهم است و الزام بر رعایت این موارد توسط دولتمردان راخواستار شدو نامه مقام معظم رهبری را تذکرات شفاف ایشان خواندند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.