امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 48112
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 20 بهمن 1395 - 9:52 | | ارسال توسط :

تحقق شعار ما می توانیم با تلاش جهادی پلیس

شعار ما می توانیم با تلاش جهادی پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی محقق خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، به  نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان با بیان اینکه شعار ما می توانیم با تلاش جهادی پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی محقق خواهد شد، گفت: با تلاش جهادی و حضور فعال و هوشمندانه کارکنان در عرصه نظم و امنیت به موفقیت های خوبی در همه حوزه ها خواهیم رسید.

وی افزود: یکی از اهداف طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت حداکثری مردم در برقراری نظم و امنیت است.

سردار میرفیضی گفت: پلیس با رویکرد جامعه محوری بدنبال افزایش اعتماد عمومی، مقبولیت، افزایش مشارکت های عمومی در راستای تولید امنیت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح ظفر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان، افزود: برابر نظرسنجی های به عمل آمده، مردم استان اقبال مناسبی به پلیس دارند و در مجموع از عملکرد پلیس راضی هستند.

سردار میرفیضی با اشاره به روزهای پایانی سال و ضرورت برقراری نظم و امنیت در این ایام گفت: از حالا تمهیدات و تدابیر لازم را باید پیش بینی و طرح ریزی کرد.

وی به نقش مهم رسانه ها در راستای فرهنگ سازی و آگاه سازی عمومی در جامعه اشاره کرد و بر استفاده از این ظرفیت در ایام نوروز و روزهای پایانی سال جهت پیشگیری از جرایم تاکید کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.