امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76458
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 دی 1396 - 13:31 | | ارسال توسط :

تحمیل سبک زندگی، باعث فاصله جوانان با حکومت شده است

فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است تحمیل سبک خاصی از زندگی باعث شکاف نسل جوان و حاکمیت در ایران شده است.

به گزارش بابل نوین،«سعید شریعتی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره صحبت‌های رییس جمهور درباره توجه به جوانان و شکاف نسل ها گفت: من هم بر این نکته ای که آقای رییس جمهور بیان فرمودند، صحه می گذارم. همانگونه که در بیانیه مفصل و تحلیلی حزب اتحاد آمده است، یکی از مهمترین گسل ها و بحران ها فاصله میان گفتمان مسئولان و جمعیت جوان کشور بر سر موضوع ارزش ها، نگرش ها و هنجارهایی است که این دو به آن باور دارند.

عضو حزب اتحاد ملت ادامه داد: ما در حال حاضر با ارزش های ناهنجاری در نسل جوان و هنجارهای بی ارزش در جامعه مواجه هستیم، این شکاف بین دو سوی ماجرا وجود دارد.

شریعتی گفت: تحمیل سبک خاصی از زندگی باعث فاصله جوانان با حکومت می شود. من معتقدم  مدیریت کشور به سمت پیر شدن رفته و طبیعی است سن بالای مدیران قدرت درک خواسته‌‌های نسل جوان را کاهش می دهد.

این فعال سیاسی راه حل این مساله را پیچده ندانست و گفت: کافی است کمی از دگم ها و نگاه ایدئولوژی زده فاصله گرفته شود تا مسوولان ببینند که در کشور ما نگاه های بسیاری به زندگی وجود دارد و با اجبار و تحمیل جلوی تفاوت ها گرفته نشود.

شریعتی با تاکید بر صحبت های رییس جمهور ادامه داد: آقای روحانی و روشنفکران کشور بارها گفته اند که نیازی نیست ملت را به زور به بهشت ببریم. این نگاه باید در مسئولان کشور اصلاح شود زیرا ما مسئول بهبود وضعیت جامعه هستیم./ز

برنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.