امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60494
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 تیر 1396 - 19:51 | | ارسال توسط :

تصورات آل سعود از جمهوری اسلامی ناپخته و به دور از جوانب نگری بود

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا ترقی با بیان اینکه اقدامات عربستان مربوط به قبل از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش بود، گفت: آل سعود تصوراتش نسبت به جمهوری اسلامی و نوع برخورد آن ناپخته و به دور از جوانب نگری بود. عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: با اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، […]

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا ترقی با بیان اینکه اقدامات عربستان مربوط به قبل از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش بود، گفت: آل سعود تصوراتش نسبت به جمهوری اسلامی و نوع برخورد آن ناپخته و به دور از جوانب نگری بود.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: با اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عربستان متوجه قدرت و اقتدار نظام در برخورد با دشمنانی که بیش از ۷۰۰ کیلومتر با آن فاصله دارند شده است و اکنون در رفتار خود تجدیدنظر می‌کنند.

ترقی با اشاره به اظهار نظرهای اخیر سران آل سعود مبنی بر اینکه ناامنی را به داخل خاک ایران می‌کشند، آن را ساخته و پرداخته ذهن آنها خواند و تأکید کرد: هرگز وضعیت به این شکل نخواهد بود که آنها از جریان‌های تروریستی پشتیبانی کنند و هیچ پاسخی هم نشنوند چرا که واکنش جمهوری اسلامی در مقابل چنین شیطنت‌هایی شبیه و قاطع خواهد بود بنابراین طبیعی است که در رفتار خود تجدیدنظر کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تنش‌های صورت گرفته در میان خاندان سلطنتی آل سعود گفت: آنها به خاطر این تنش‌ها درگیر مسائل داخلی هستند و به صورت علنی واکنشی نشان نخواهند داد ولی از جمله مسائلی که بعد از حل مسائل داخلی خود بلافاصله به آن خواهند پرداخت چگونگی موضع گیری در مقابل جمهوری اسلامی خواهد بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.