امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51645
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 اسفند 1395 - 11:55 | | ارسال توسط :

تعزیر متخلفان نوروزی در مازندران

هزار و 267 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش بابل نوین، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ با همکاری سایر دستگاه‌ ها در استان گفت: این طرح بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان با شروع خریدهای نوروزی شهروندان و لزوم پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در استان اجرا می‌ شود.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۶۷ واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، افزود: متخلفان به مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز تعزیرات حکومتی مانند سال های گذشته با همکاری و هماهنگی سازمان‌ های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و سایردستگاه‌ های مرتبط صورت می‌ گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری این طرح با تشکیل گشت ‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر مازندران در دستور کار قرار گرفت و اکنون ۱۱ اکیپ سیار در استان در حال رصد بازار و مراکز خرید و پر تردد هستند.

عباسی گفت: این طرح نظارتی که از یکم اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، شامل نظارت ویژه بر اصناف و برخورد فوری با هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت می ‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: با تدابیر اتخاذ شده برای رفاه حال مسافران نوروزی، امسال کشیک های ویژه نوروزی در بعد ازظهر روزهای کاری و صبح روزهای تعطیل در تعزیرات حکومتی مستقر و روسای شعب ویژه به پرونده‌ های صنفی خارج از نوبت رسیدگی خواهند کرد.

عباسی گفت: شهروندان می توانند شکایت خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا پیگیری و رسیدگی شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.