امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 49955
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی تاریخ انتشار : 08 اسفند 1395 - 14:27 | | ارسال توسط :

تعطیلی مغازه‌ها و تجمع برخی از طلافروشان در اتحادیه زرگران

تجمع اعتراض آمیز جمعی از طلافروشان بابلی در اتحادیه این صنف به وضعیت مالیات بر ارزش افزوده در شرایط رکود اقتصادی کنونی برگزار شد.

 

به گزارش بابل نوین، در پی عدم نارضایتی جمعی از طلا فروشان بابلی به وضعیت امور مالیاتی در این صنف صبح امروز با حضور برخی از این افراد در اتحادیه زرگران بابل خواستار رسیدگی به وضع موجود شدند.

به نقل از کانال‌های خبری تاجداران رییس اتحادیه زرگران بابل در این زمینه اظهار کرد: صنف زرگران بابلی در اعتراض به تشخیص عملکرد سال ۹۴ زرگری‌ها و افزایش ارزش افزوده از سوی اداره امورمالیاتی شهرستان بابل و همچنین نحوه رفتار پرسنل این اداره با زرگرها مغازه‌های خود را تعطیل کرده و در اتحادیه تجمع کردند.

وی افزود: با وجود رکود، عملکرد زرگران را دو تا سه برابر اعلام کردند، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد به دلیل کسادی بازار، مشابه سال ۹۳ برای سال ۹۴ اعلام عملکرد شود و افزایش مالیاتی ندهید اما در بابل این مساله را کنار گذاشتند و گفتند که مربوط به بند «ج» است و ربطی به شما ندارد.

رییس اتحادیه زرگران بابل تاکید کرد: حرف ما این است که وقتی ملزومات ضروری دچار رکود است دیگر پولی برای طلا و کالای لوکس نمی‌ماند.

وی ادامه داد: در تهران پذیرفتند که به مانند بند «ج» عمل کنند و برای زرگران افزایش عملکرد ندهند که همین کار را کردند، اما در شهرستان بابل قبول ندارند، کسی که مالیات پرداخت می‌کند باید مورد احترام باشد، نه اینکه مورد توهین و تهدید قرار گیرد.

گفتنی است در سال۹۴ و ۹۵ طی دو جلسه نشستی با حضور امام‌جمعه شهرستان بابل و برخی دیگر از مسئولان بابلی در مورد مسائل مورد نظر این اتحادیه برگزار شد اما سرانجامی در بر نداشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.