امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72232
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 آذر 1396 - 17:10 | | ارسال توسط :

تغییر شیوه ورود علاقمندان به عرصه کارگزاری حج و زیارت

رئیس سازمان حج زیارت از برنامه این سازمان برای تغییر شیوه ورود علاقمندان به عرصه کارگزاری حج ، عمره و عتبات (دفاتر زیارتی)خبر داد.

به گزارش بابل نوین،حمید محمدی در نشست معاونان و مدیران کل سازمان حج و زیارت  از برنامه سازمان متبوعش برای تغییر شیوه ورود علاقمندان به عرصه کارگزاری حج ، عمره و عتبات (دفاتر زیارتی) خبر داد و گفت: بر اساس برنامه تدوین شده؛ نحوه ورود به عرصه کارگزاری امور حج، عمره و عتبات که پیش از این با انتخاب افراد توسط مدیران کاروانها و مدیران هتلها انجام می‌شد، در قالبی نوین و با شیوه‌ای جدید از طریق شرکت واجدین شرایط در آزمون به اجرا در خواهد آمد.

وی  ادامه داد: این برنامه به همه داوطلبان فعالیت در عرصه کارگزاری اجازه می‌دهد بدون برخورد با موانع شیوه‌های  قبلی، پای در عرصه رقابت برای تصدی عنوان کارگزاری حج ، عمره و عتبات بگذارند.

رئیس سازمان حج و زیارت فراخوان سازمان حج و زیارت برای شرکت داوطلبان به منظور حضور در آزمون مربوط  را نخستین گام برای تحول در شیوه انتخاب و همکاری کارگزاران جدید اعلام کرد و گفت: این آزمون موجب شناسایی علمی و حرفه‌ای کارگزاران و تزریق آنان به مجموعه بزرگ خانواده دفاتر زیارتی کشور خواهد شد.

محمدی در ادامه از تلاش این سازمان برای سامان دهی اعزامهای عتبات عالیات خبر داد و  افزود: نابسامانی‌های اعزام عتبات که بیشتر در فعالیت افراد و گروههای غیرمجاز نمود پیدا کرده ، مورد توجه و حساسیت مراجع ذیصلاح کشور قرار گرفته و بر همین اساس قرار است با تدوین راهکارهای مناسب برای حل این معضل تصمیم‌گیری شود.

در نشست رییس سازمان حج و زیارت با مدیران این سازمان همچنین موضوعات حج سال آینده و برنامه‌های اجرایی آن، روند اعزام به عتبات عالیات و احتمال اجرای برخی تحولات در بخشهای اداری سازمان حج و زیارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.