امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79832
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1396 - 17:32 | | ارسال توسط :

تقاضای مرغداران برای دریافت نهاده‌های یارانه‌ای افزایش یافت

به گزارش بابل نوین، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نهاده‌های دامی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به اتحادیه مرغداران گوشتی، مرغ تخم گذار و دامداران اعلام کرده که در صورت تقاضا اقدام به توزیع هر کیلو کنجاله سویا با نرخ یارانه ای هزار و ۶۵۰ تومان در […]

به گزارش بابل نوین، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نهاده‌های دامی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به اتحادیه مرغداران گوشتی، مرغ تخم گذار و دامداران اعلام کرده که در صورت تقاضا اقدام به توزیع هر کیلو کنجاله سویا با نرخ یارانه ای هزار و ۶۵۰ تومان در بازار خواهد کرد.

به گفته وی؛ با توجه به فاصله زیاد قیمت کنجاله سویا یارانه ای با بازار آزاد، استقبال مرغداران بسیار قابل توجه بود که بنابر وظیفه حمایتی که بر عهده دولت ، توزیع نهاده ها در حال انجام است.

ورناصری با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع نهاده های دامی وجود ندارد، افزود: اگرچه شرکت پشتیبانی توزیع نهاده‌های دامی را در هیچ برهه زمانی متوقف نکرده است، اما در صورت نوسان قیمت نهاده ها در بازار ، تقاضا مرغداران برای دریافت نهاده های یارانه ای افزایش می یابد.

محدودیتی در توزیع توزیع تخم مرغ وجود ندارد
این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت توزیع گوشت قرمز در بازار بیان کرد: هم اکنون توزیع گوشت گوسفندی تازه به صورت لاشه در حال عرضه است که این امر ثبات قیمت در بازار را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه محدودیتی در توزیع تخم مرغ وجود ندارد، افزود: با توجه به شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان، پشتیبانی امور دام در کنار بخش خصوصی اقدام به واردات و توزیع گسترده تخم مرغ در تهران و سایر استان ها کرد.

وی نرخ هر کیلو لاشه وارداتی تازه گوسفندی ۳۳ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به وضعیت مساعد بازار، قیمت گوشت برزیلی هنوز برای مصرف کننده نهایی اعلام نشده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.