امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59542
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 27 خرداد 1396 - 13:48 | | ارسال توسط :

تمدید نام نویسی نوآموزان مازندرانی تا ۳۱ مرداد

نام نویسی نوآموزان مازندرانی تا 31 مرداد در مازندران ادامه دارد.

به گزارش بابل نوین، شادمان دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان مازندران گفت: ثبت نام دانش آموزان استان مازندران از اول خرداد ماه برای پایه اول و پیش دبستانی آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت که باید با در دست داشتن مدارک لازم توسط والدین انجام شود.

وی افزود: ثبت نام از این دانش آموزان در ۲مرحله انجام می شود در مرحله اول نام نویسی به همراه مدارک و مستندات همچون رونوشت شناسنامه والدین و دانش آموز و کارت سلامت و در مرحله دوم پس از اعلام نظر پایگاه های سنجش در مورد میزان بهره هوشی دانش آموز و سلامت وی از حیث مواردی همچون ناشنوایی یا کم شنوایی، نابینایی یا کم بینایی و تشخیص موارد دانش آموزان با نیازهای ویژه، ثبت نام صورت می گیرد.

ستاد ثبت نام مازندران گفت: پیش بینی می شود امسال ۴۳ هزار و ۶۱۸ نوآموز مازندرانی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ برای پایه اول ابتدایی نام نویسی کنند.

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان مازندران با تاکید بر طی دوره پیش دبستانی توسط نونهالان و الزام ارائه گواهی این دوره در زمان ثبت نام، گفت: در صورت عدم طی این دوره، دانش آموز برای ثبت نام مکلف به طی دوره ۲ ماهه زبان آموزی شامل ۱۵۰ ساعت آموزش در مدرسه تا پایان شهریورماه، است.

وی تاکید کرد: براساس سالنامه آماری همچنین ۴۳ هزار و ۶۱۱ نونهال امسال وارد پنج سالگی شده و باید در دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند.

شادمان افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۵۹ هزار و ۸۳۸ دانش آموز در ۶ پایه ابتدایی و ۴۱ هزار و ۸۱۸ دانش آموز در پایه هفتم ثبت نام می شوند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.