امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68650
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 05 آبان 1396 - 18:02 | | ارسال توسط :

توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

آیت الله علما با اشاره به اینکه توان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست گفت: قدرت دفاعی و اقتدار نظامی ایران عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است.

به گزارش بابل نوین، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: قدرت دفاعی و اقتدار نظامی ایران عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه مطرح کرد: دشمنان در خصوص توان دفاعی و موشکی ایران سخن می گویند اما باید بدانند توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست زیرا در صورت تضعیف کشور، انقلاب از دست درازی های آمریکا در امان نخواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید کشور را از وابستگی به نفت رهاند و اقتصاد کشور را به سوی عدم وابستگی به نفت پیش برد.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: امروز تأکید رهبر معظم انقلاب به مسؤولان فاصله گرفتن از اقتصاد وابسته به نفت است و قطعأ در صورت رهایی از وابستگی به نفت، شرایط کشور با حال حاضر بسیار متفاوت خواهد بود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: باید اقتصاد مقاومتی را با جدیت در کشور اجرایی کرد و تنها اقتصاد مقاومتی بنیادی امن برای کشور است.

وی ادامه داد: روزی ذخیره نفتی به اتمام می رسد و اگر نتوانیم وابستگی خویش به نفت را قطع کنیم قطعأ آسیب فراوانی به کشور وارد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره مراسم اربعین حسینی یادآور شد: استان کرمانشاه همچون گذشته میزبان زائران عتبات عالیات بوده و برای اولین بار تعداد زیادی از زائران از مرز خسروی عبور می کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: مردم و مسؤولان استان باید میزبان خوبی برای زائران باشند، خوشبختانه اقدامات خوبی در ماه های اخیر صورت گرفته است و شرایط خوبی برای پدیرایی و میزبانی از زائران فراهم شده است.

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.