امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53264
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1396 - 10:45 | | ارسال توسط :

توجه به سبک و الگوی زندگی ایرانی اسلامی اولویت کمیته امداد استان تهران در سال ۹۶ است

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام و المسلمین محمود مولایی سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران  اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های کمیته امداد خصوصا در استان تهران، توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی در میان مددجویان است که از قشر ضعیف جامعه بوده و مورد حمایت این نهاد قرار گرفته اند. […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام و المسلمین محمود مولایی سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران  اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های کمیته امداد خصوصا در استان تهران، توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی در میان مددجویان است که از قشر ضعیف جامعه بوده و مورد حمایت این نهاد قرار گرفته اند. این موضوع، اولویت ما در سال ۹۶ خواهد بود.

وی افزود: از جمله حمایت های فرهنگی این نهاد در راستای سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که در قالب برگزاری اردوها، کانون ها، آموزش خانواده و سایر اقدامات فرهنگی انجام می شود.
حجت الاسلام مولایی تصریح کرد: در حال حاضر ۷ کانون در استان تهران وجود دارد که برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی، آموزشی و دینی را برای گروه های مختلف مددجویان از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، نو عروسان و والدین شان، زنان بی سرپرست یا بد سرپرست و مطلقه به منظور توانمند سازی آنان برگزار می شود.
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه آموزش خانواده ها از جمله سرفصل های اصلی و محوری سبک زندگی ایرانی اسلامی است، خاطر نشان کرد: برای قشرهای مختلف مددجویان برنامه های متنوع آموزشی در نظر گرفته شده که برخی بصورت دوره ای و با قابلیت اجرا در منازل این افراد، بعضی بطور شبکه ای یا گروهی و همچنین برخی دیگر از برنامه ها بصورت انفرادی اجرا می شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.