امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62701
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 19:07 | | ارسال توسط :

توضیح وکیل معاون احمدی‌نژاد درباره رای دادگاه

به گزارش بابل نوین، به موجب رای دادگاه اتهامات مطرح شده علیه بنیاد شهید دولت دهم بی‌اساس و مصداق بارز جرم افترا اعلام شد.  زهرا صدر عرفانی، وکیل مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور سابق و رئیس بنیاد شهید دولت دهم، گفت: در پی طرح پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید از سال ۹۲، برخی […]

به گزارش بابل نوین، به موجب رای دادگاه اتهامات مطرح شده علیه بنیاد شهید دولت دهم بی‌اساس و مصداق بارز جرم افترا اعلام شد.

 زهرا صدر عرفانی، وکیل مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور سابق و رئیس بنیاد شهید دولت دهم، گفت: در پی طرح پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید از سال ۹۲، برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب،‌ اتهامات و ادعاهای واهی علیه بنیاد شهید دولت دهم مطرح نمودند.

وی در همین راستا ادامه داد: از آن جمله «روزنامه شروع» در اقدامی خلاف قانون، با درج گزارشی به ایراد اتهام علیه بنیاد شهید وقت و موکل اینجانب پرداخت که با شایت اینجانب پرونده در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات منصفه مطبوعات مورد رسیدگی قرار گرفت و روزنامه شروع به دلیل ارتکاب جرم افترا مستنداً به مواد ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی و بند ۹ ماده ۶ و همچنین تبصره ذیل ماده ۳۵قانون مطبوعات مجرم شناخته شد.

صدر عرفانی افزود: نتیجه تحقیق و تفحص مجلس نیز برائت موکل اینجانب و بنیاد دولت دهم از اتهامات انتسابی بود.

این وکیل پایه یک دادگستری افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌ مجلس اعلام نمود که هیچ یک از  اتهامات مطرح شده علیه بنیاد شهید دولت دهم در کمیته تحقیق و تفحص از بنیادشهید و کمیسیون اجتماعی مجلس به اثبات نرسیده و پرونده مختومه گردیده است.

وی از رسانه‌ها خواست با توجه به رسالت مطبوعاتی خود، از انتشار اخبار و نقل قول‌هایی غیرمستند خودداری نمایند./م

منع: فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.