امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66510
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 06 مهر 1396 - 16:22 | | ارسال توسط :

تولیت آستان حضرت معصومه (س): دفاع مقدس تداوم راه سیدالشهداء (ع) بود

به گزارش بابل نوین، آیت الله سیدمحمد سعیدی با اشاره به درس های عاشورا اظهار داشت: دفاع مقدس تداوم راه سیدالشهداء (ع) بود. تولیت آستان حضرت معصومه (س) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در استانداری قم، با اشاره به جانفشانی اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان گفت: امام حسین (ع) حماسه‌ای را به اذن […]

به گزارش بابل نوین، آیت الله سیدمحمد سعیدی با اشاره به درس های عاشورا اظهار داشت: دفاع مقدس تداوم راه سیدالشهداء (ع) بود.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در استانداری قم، با اشاره به جانفشانی اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان گفت: امام حسین (ع) حماسه‌ای را به اذن خداوند خلق نمود که درس معرفت و بصیرت به جامعه بشری داد.

وی گفت: جهاد در راه خدا، ایثار و گذشت از جان و مال و امر به معروف و نهی از منکر تا مرز شهادت، بخشی از درس‌های واقعه عاشوراست.

سعیدی با اشاره به دفاع همه جانبه مردم از ایران اسلامی در جنگ هشت ساله تحمیلی افزود: دفاع مقدس نیز جلوه ای از داستان کربلا و در تداوم این مسیر بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) همچنین حضور داوطلبانه جوانان در سنگرهای مقاومت و دفاع از حرم حضرت زینب را مورد توجه قرار داد و با اشاره به بازگشت پیکر شهید حججی به میهن اظهار کرد: پیکر این شهید بزرگوار با شکوه خاصی در ایران اسلامی در حال تشییع می باشد.

استفاده از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی و کانون های فرهنگی مساجد در زمینه ی تولید محتوا، انجام پژوهش های موضوعی در زمینه ی آسیب های فضای مجازی، نیز از مسائلی بودند که در این جلسه مورد بحث قرار گرفتند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.