امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79809
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 11 اسفند 1396 - 17:03 | | ارسال توسط :

تولید به نگاه ویژه دولت و همراهی مجلس نیاز دارد

به گزارش بابل نوین، عماد مردانی عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: آنهایی که از سرمایه‌گذاری در بانکها دل کنده، و با عزم جدی سرمایه خود را در تولید صرف می‌کنند، قابل تقدیر هستند. وی با بیان اینکه تقویت تولید در راستای عمل به فرامین اقتصاد مقاومتی است، گفت:‌ امروز ایجاد شغل برای […]

به گزارش بابل نوین، عماد مردانی عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار کرد: آنهایی که از سرمایه‌گذاری در بانکها دل کنده، و با عزم جدی سرمایه خود را در تولید صرف می‌کنند، قابل تقدیر هستند.

وی با بیان اینکه تقویت تولید در راستای عمل به فرامین اقتصاد مقاومتی است، گفت:‌ امروز ایجاد شغل برای هر جوان در کشور، امر مقدسی است و همه مسئولان باید تمام توان خود را در این احقاق این امر مهم، صرف کنند.

مردانی تصریح کرد:‌ زمان آن فرا رسیده که تمام دست اندرکاران کشور، مسئولان دولت و مجلس شورای اسلامی به تولید نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جایگاه مقدس تولید، اذعان کرد: متاسفانه روند سیاست گذاری‌ها در سال‌های گذشته به شکلی بوده است که مردم دیگر رغبت نمی‌کنند به سمت تولید بروند.

وی در خاتمه یادآور شد: جای خالی چتر حمایت قوه قضائیه بر سر تولید احساس می‌شود و دستگاهی قضائی کشور برای حمایت از اشتغال و تولید، می‌بایست با عزم جدی وارد عمل شوند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.