امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78268
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 بهمن 1396 - 22:28 | | ارسال توسط :

تیراندازی در نزدیکی نهاد ریاست جمهوری

«محمّدحسین مقیمی» با اشاره به حادثه امروز که در طی آن فردی با قمه اقدام به عبور از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری کرده بود، عنوان کرد: اطلاع من از این حادثه در حد کلیاتی است که مطرح شده است. باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود

به گزارش بابل نوین،دقایقی پیش صدای تیراندازی از محدوده ریاست جمهوری شنیده شد، دلیل این مساله گویا این بوده که، یک نفر با قمه وارد محدوده نهاد ریاست جمهوری بوده و پس از عبور از گیت اول که حساسیت و بازرسی چندانی در ارتباط با ترددکنندگان صورت نمی گیرد، تلاش کرده از گیت دوم نهاد که بازرسی های سفت و سخت تری برای عبور و مرور افراد از صورت صورت می گیرد نیز عبور کند.  این فرد در حالی که تلاش داشته با زور قمه وارد محوطه ریاست جمهوری شود، با اخطار ماموران انتظامی و امنیتی مواجه می شود که در اثر بی توجهی به اخطار ماموران، آنها ناچار به تیراندازی به سمت فرد ضارب قمه کش می شوند.

 

استاندار تهران: رسیدگی موضوع بر عهده قوه قضائیه است

استاندار تهران گفت: در حال حاضر فرد مورد نظر به بیمارستان منتقل شده، اما هنوز انگیزه فرد مهاجم مشخص نشده است.

«محمّدحسین مقیمی» با اشاره به حادثه امروز که در طی آن فردی با قمه اقدام به عبور از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری کرده بود، عنوان کرد: اطلاع من از این حادثه در حد کلیاتی است که مطرح شده است. باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود.

استاندار تهران یادآور شد: با توجه به اینکه فرد مورد حامل قمه بوده و به هشدار نیروهای امنیتی هم توجه نکرده، فکر می‌کنم رسیدگی به این مساله در حال حاضر بر عهده قوه قضاییه باشد.

معاون امنیتی استانداری تهران اخبار منتشره از جزئیات تیراندازی نهاد ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد
«محسن همدانی» معاون امنیتی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تکذیب اخبار منتشر شده به نقل از خود در برخی رسانه‌ها درباره جزئیات تیراندازی امروز در نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: بنده هیچ گونه اظهارنظری در اینباره نکرده‌ام و هیچ گونه اطلاع‌رسانی به خبرگزاری‌هایی که این اخبار را منتشر کردند، نداشته‌ام.
معاون امنیتی استانداری تهران افزود: اتفاقی که در نهاد ریاست جمهوری رخ داد تحت حفاظت و مسئولیت همکاران ما در سپاه پاسداران قرار دارد، چرا که این اتفاق در حوزه استحفاظیه و ماموریتی آنها رخ داده است.
وی اضافه کرد: همکارانم در این منطقه وظیفه نظارتی ندارند، حتی در این باره اظهار نظر هم نمی‌کنند.
همدانی بیان کرد: آنچه از جانب بنده توسط برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده تکذیب می‌کنم، زیرا در این خصوص اظهار نظری نداشته‌ام.
معاون امنیتی استاندار تهران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران حادثه تیراندازی در نهاد ریاست جمهوری را بررسی و پیگیری می‌کند و در صورت لزوم در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.