امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52653
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار مازندران, انتخابات, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 05 فروردین 1396 - 9:54 | | ارسال توسط :

ثبت‌نام و حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شوراها بسیار ارزشمند است

استاندار مازندران از حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و آن را نشان‌دهنده جایگاه بانوان ایران اسلامی در کشور دانست.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، ربیع فلاح‌جلودار در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در چند روز اخیر از حوزه‌های انتخابی غرب استان مانند نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر بازدید کردم و از روند ثبت‌نام‌ها رضایت دارم.
وی افزود: دیروز از قائم‌شهر بازدیدی میدانی داشتیم و امروز هم در خدمت اعضای ستاد انتخاباتی شهرستان بابل هستیم تا از نزدیک ضمن عرض خداقوت مشکلات احتمالی پیش‌رو را بررسی کنیم.
استاندار مازندران ادامه داد: خوشبختانه روز به روز حضور داوطلبان پررنگ‌تر می‌شود و این جای خوشحالی برای ماست که بتوانیم انشاالله انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.
این مسؤول تصریح کرد: تا پایان چهارم فروردین بیش از ۶ هزار نفر در حوزه شهری و روستایی ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود یک‌هزار نفر مربوط به شهر و مابقی مربوط به شورای اسلامی روستا هستند.
وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: خوشبختانه تا بدین لحظه حدود ۵٫۴ درصد از کاندیداها بانوان هستند و طبق آمار مطرح شده تاکنون بیشترین حضور بانوان را شهرستان بابل از آن خود کرده است که حدود ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان این شهرستان را تشکیل می‌دهد و این حضور و ثبت‌نام بسیار ارزشمند است.
فلاح‌جلودار با ابراز خوشحالی از حضور بانوان اظهار کرد: جای خوشحالی است که بانوان عزیز ما در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت‌های خوبی دارند و این نشان از جایگاه زنان ما در جامعه اسلامی دارد.
وی افزود: فرصت حضور برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ششم فروردین ماه خواهد بود و از کاندیداهای محترم خواهش می‌کنیم زودتر اقدام کنند و به روز آخر موکول نکنند.
استاندار مازندران در پایان گفت: در بازدیدی که از ستادها تا بدین لحظه داشتیم خوشبختانه مسؤولان اجرایی آمادگی کامل دارند و در سطح استان امکانات مناسبی فراهم شده است تا یک انتخابات شایسته که مقام معظم رهبری همواره روی این موضوع تاکید داشتند رقم بخورد و شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.