امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54277
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1396 - 14:37 | | ارسال توسط :

ثبت نام برادران دوقلو در انتخابات +عکس

به گزارش بابل نوین،دبیرکل جمعیت جهادگران ایران اسلامی به همراه ۱۵نفر از اعضای جوان شورای مرکزی جمیعت دقایقی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد و به عنوان نامزد جریان سوم برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وهاب عزیزی با شعار دولت جوان و با در دست داشتن بنری با همین عنوان و […]

به گزارش بابل نوین،دبیرکل جمعیت جهادگران ایران اسلامی به همراه ۱۵نفر از اعضای جوان شورای مرکزی جمیعت دقایقی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد و به عنوان نامزد جریان سوم برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وهاب عزیزی با شعار دولت جوان و با در دست داشتن بنری با همین عنوان و به رنگ آبی فیروزه ای وارد وزارت کشور شد و گفت که به عنوان نامزد ‘جریان سوم’ و مستقل از جریانات سیاسی برای تشکیل ‘دولت جوان’ در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم شرکت می کند. او هدف خود را از حضور در انتخابات ریاست جمهوری تحقق تخصص گرایی و مشارکت خیل عظیم جوانان در توسعه و پیشرفت کشور اعلام کرد. مردم از قبیله گرایی سیاسی خسته شده اند. دولت ‘جوان ‘ تخصص گرایی را جایگزین قبیله گرایی و خویشاوند سالاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: رنگ ‘فیروزه ای’ نماد دولت جوان انتخاب شده است تا یادآور پاکی و صداقت، عشق و ایمان، « عشق » به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و « عشق » به همه مردم ایران باشد.

همچنین در برخی کانال‎های خبری، تصویری از دو برادر دوقلو منتشر شده که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

ثبت نام برادران دوقلو در انتخابات +عکس
منبع: ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.