امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80311
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1396 - 17:41 | | ارسال توسط :

ثبت نام دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن آغاز شد

ثبت نام دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهدقرآن در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش بابل نوین، محسن خیری، معاونت هماهنگی و امور استان های مؤسسه کشوری مهد قرآن از آغاز ثبت نام دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ویژه حافظان کل عضو مؤسسه در سراسر کشور ترنم وحی از ۲۳ اسفند ماه ۹۶ تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ خبر داد .

وی افزود: دستورالعمل ثبت نام حافظان کل برای مدیران و مسئولین دفاتر و شعب و کانونهای مهد قرآن در استانها و شهرستانها ارسال شده است. حافظان کل قرآن متقاضی شرکت در بزرگترین رخداد قرآنی کشور ترنم وحی ۹۷ با مراجعه به سایت www.ayeh.ir  گزینه ثبت نام ترنم وحی را انتخاب و ادامه مراحل مطابق روال مشخص در سایت را انجام دهند .

آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ویژه حافظان کل ترنم وحی از جمله رخدادهای بزرگ قرآنی کشور است که همه ساله طی دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله کشوری پس از موفقیت در آزمون شفاهی با حضور داوران بین المللی کشور و در صورت مدرک حفظ کل کشوری به آنها اعطاء می شود.

آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ترنم وحی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ نه دوره آن در استان های تهران، مرکزی (محلات)، یزد، اصفهان (گلپایگان و خوانسار)، کرمان (رفسنجان – مس سرچشمه) برگزار شده که طی آن ۶ هزارحافظ کل شرکت که تا کنون ۱۰۰۰ نفر مدرک کشوری حفظ کل قرآن را با امضاء حجت الاسلام والمسلمین فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیئت امناء ، استاد پرهیزکار رئیس هیئت علمی و معاونت قرآن و عترت ارشاد را دریافت کرده اند./ص

خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.