امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83894
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 مهر 1397 - 16:48 | | ارسال توسط :

ثبت ۳۳۰ میلیون تردد در مازندران

به گزارش بابل نوین، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از ثبت بیش از ۳۳۰ میلیون تردد اعم از محور‌های مواصلاتی و معابر شهری در ۶ ماهه گذشته خبر داد و گفت: با اجرای تدابیر انتظامی و ترافیکی شاهد کاهش ۱۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت بوده ایم. وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش بابل نوین، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از ثبت بیش از ۳۳۰ میلیون تردد اعم از محور‌های مواصلاتی و معابر شهری در ۶ ماهه گذشته خبر داد و گفت: با اجرای تدابیر انتظامی و ترافیکی شاهد کاهش ۱۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌ های انتظامی ایجابی است، افزود: در این راستا کسی حق تخطی از قانون را ندارد و انتظار پلیس از مردم در سواحل، پارک‌ ها و تفرجگاه‌ ها توجه به دغدغه‌های دیگران است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین ماموریت‌ های پلیس در اجرای طرح‌ های امنیتی و انتظامی است، گفت: مشارکت‌های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهم و اثرگذار در این راستا داشته است.

سردار میرفیضی استفاده از اقدامات فرهنگی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در کاهش جرایم، ناهنجاری‌ های اجتماعی و کاهش تصادفات در استان برشمرد و بر تداوم همکاری‌ ها و تعامل مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی با پلیس تاکید کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.