امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71761
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 14:45 | | ارسال توسط :

ثمره ۴ سال مذاکره تحریم‌های بیشتر بود و ۴ سال مقاومت نابودی داعش/ بسیج حسرت غلبه بر نظام اسلامی را بر دل آمریکا و اسراییل می‌گذارد

امام‌جمعه بابلکنار گفت: ثمره چهار سال مذاکره تحریم‌های بیشتر بود و چهار سال مقاومت نابودی داعش، دیپلمات‌ها مذاکره کردند و تحریم‌ها بیشتر شد اما مدافعان حرم و حاج قاسم سلیمانی مقاومت کردند و داعش نابود شد، هر دو ایمان داشتند اما یکی به کلام خدا و دیگری به امضاء کدخدا.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس باباییان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بابلکنار  اظهار کرد: منتظران واقعی ظهور امام زمان(عج) باید با تمام توان عدالت را در کشور حاکم کنند.

وی افزود: حکومت حق و جلوگیری از ظلم و جور و اقامه عدالت اجتماعی از بزرگترین واجبات و اقامه آن از والاترین عبادات است.

این مسئول با اشاره به نابودی داعش ادامه داد: پایان داعش ثمره مقاومت، سازش‌ناپذیری، روحیه جهادی و انقلابی، ایثارگری‌های فرماندهان، مدافعان حرم، شهدای گرانقدر، همت تمامی مسئولان و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه بابلکنار تصریح کرد: در فتنه‌گری‌های داعش ۶۰۰ هزار نفر سوری کشته شدند، این فتنه حدود شش میلیون نفر آواره و ۵۰۰ میلیارد دلار خسارت به جا گذاشت اما تشکیل نیروهای مردمی، از دست دادن صنایع اقتصادی، تشکیل دولت‌های مرکزی مقتدر و جنایت‌های وحشتناک از عوامل افول و اضمحلال داعش بود.

حجت‌الاسلام باباییان گفت: ثمره چهار سال مذاکره تحریم‌های بیشتر بود و چهار سال مقاومت نابودی داعش، دیپلمات‌ها  مذاکره کردند و تحریم‌ها بیشتر شد اما مدافعان حرم و حاج قاسم سلیمانی مقاومت کردند و داعش نابود شد، هر دو ایمان داشتند اما یکی به کلام خدا و دیگری به امضاء کدخدا.

وی با اشاره به وعده صادق سردارسلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی سرباز رهبری وعده دادند که تا سه ماه داعش از بین خواهد رفت، این وعده کمتر از دو ماه محقق شد، رهبر همین سرباز نیز وعده داده بود اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ما به این وعده صادق اطمینان داریم و انشاالله به کمتر آن اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

خطیب جمعه بابلکنار افزود: ملت غیور ایران اسلامی، بهترین جلوه از نوع دوستی و رسالت دینی، انقلابی و ایمانی را در یاری‌رسانی به آسیب‌زدگان زلزله غرب کشور به نمایش گذاشت و الگوی شایسته‌ای برای دنیا به تصویر کشیدند اما برخی از مسئولان در جواب سوال نکیر، منکر و قبر و قیامت که چرا گناه کردی نیز تقصیر را به گردن مسکن مهر  خواهند انداخت.

وی  ادامه داد: مسئولان مردم را سرگرم مسکن مهر کردند تا کسی متوجه نشود دولت به جای رسیدگی به مردم زلزله‌زده لایحه تحریم سپاه از داخل تصویب کند.

باباییان یادآور شد: بعضی از دیپلمات‌های ما در قضیه جنگ یمن به خواسته وزیر خارجه وقت شیطان بزرگ کشتی‌های کمک‌های مردمی به مظلومان ستمدیده یمن را برگرداندند، در قدردانی از شما آمریکا هم کمک‌های ایرانی‌های مقیم آمریکا را بلوکه کردند تا به دست زلزله‌زدگان کرمانشاه نرسد.

 این مقام مسئول اظهار کرد:  مردم و دلسوزان انقلاب از مجلس می‌خواهند که در برابر اقدامات دولت و مسئولان روزه سکوت نگیرند، مجلس و قوه قضاییه متوجه باشند که سند ۲۰۳۰ با چراغ خاموش در بسیاری از مدارس پیش دبستانی در حال اجرا است و تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران برای اعمال نفوذ به خصوص در زمینه حقوق بشر،حمایت از نیروهای سکولار، میدان دادن به فعالیت‌های آنان و خارج کردن فتنه‌گران از حصر است و می خواهند جای خالی سفارت آمریکا در ایران را پر کنند.

حجت‌الاسلام باباییان افزود: ماموریت اصلی اتحادیه اروپا در ایران حمایت از حقوق بشری از مخالفان نظام، منکران قصاص اسلامی، همجنس گرایان، شخصیت‌پردازی و تربیت پیاده نظام غرب و تحمیل استانداردهای حیات سیاسی اجتماعی غرب به عنوان استانداردهای جهان‌شمول است.

امام‌جمعه بابلکنار با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: حضور مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس، سازندگی با اکسیر فرهنگ جهادی، ترویج الگوی نیروی دفاعی مردمی در منطقه و پیکار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم از دستاوردهای بسیج بود، مبانی فکری و فرهنگ بسیجی نیاز اول جامعه امروز و فردای بهتر کشور ما است.

وی ادامه داد: بسیج حسرت غلبه بر اسلام و نظام اسلامی را بر دل آمریکا و اسراییل می‌گذارد، بسیج  یکی از مهمترین مولفه قدرت و رکن اساسی کشور  و تفکر بسیجی بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور است.

باباییان در پایان گفت:  فقط دشمنان نظام ، دل بستگان به دشمن و مستکبران از بسیج ناراحت هستند، بسیجی که پایه اصلی کار آن اخلاص، گمنامی و بدنبال نام و نشان نبودن است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.