امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50658
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 اسفند 1395 - 20:11 | | ارسال توسط :

جانبازان و آزادگان فاقد شغل و درآمد کمک هزینه ماهانه دریافت می‌کنند

به گزارش بابل نوین، نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند برای جانبازان و آزادگان فاقد شغل و درآمد، کمک‌معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (شنبه) پارلمان و در جریان بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۶، بندهای […]

به گزارش بابل نوین، نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند برای جانبازان و آزادگان فاقد شغل و درآمد، کمک‌معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (شنبه) پارلمان و در جریان بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۶، بندهای ج و د تبصره ۱۸ ماده واحده این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف شد از محل اعتبارات موضوع ردیف ۱۳۱۶۰۰ جدول شماره ۷ این قانون به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.

همچنین در بند د تبصره ۱۸ بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف شد از محل اعتبارات خود موضوع ردیف ۱۳۱۶۰۰ جدول شماره ۷ این قانون با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و یا مراجع قانونی ذی‌ربط حسب مورد به والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن و یا بیماری صعب‌العلاج نیاز به نگهداری دارند در صورتی که در میان خانواده، فرد یا افرادی از آنها نگهداری کنند، نسبت به پرداخت حق نگهداری به میزان سی ‌درصد (۳۰%) حداقل حقوق کارکنان دولت اقدام کند.

منبع:فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.