امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80719
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 06 فروردین 1397 - 16:21 | | ارسال توسط :

جان مردم راهکلای بابل در خطر است/تصاویر

در غفلت مسئولان با وضعیت نامناسب و عدم وجود علائم راهنمایی جاده روستای راهکلا به مرزون‌آباد، جان اهالی این منطقه در خطر است.

به گزارش بابل نوین، وضعیت نامساعد جاده روستای راهکلا به مرزون‌آباد سبب شد تا مردم این روستا شاهد اتفاقات ناخوشایند بسیاری مانند انحراف‌و تصادف خودرو باشند.

پیچ‌های خطرناک، عدم تعریض جاده، عدم وجود دید کافی و علائم راهنمایی در جاده راهکلا به مرزون‌آباد علت اصلی واژگونی خودروهای متعدد به زمین‌های کشاورزی مجاور است، مردم در حالی روزانه در این مسیر تردد می‌کنند که هر لحظه خطر تصادف آنان را تهدید می‌کند، اهالی روستا راهکلا از مسئولان بابت بی‌توجهی به این جاده گلایه دارندو این گلایه را بارها در فضای مجازی نشر داده‌اند تا شاید مسئولی مشکل آن‌ها را حل کند.

باتوجه به بازدید حضوری و قول مساعدت استاندار سابق مازندران، بخشدار زرگرشهر و دیگر مسئولان در خصوص نصب علائم و بهبود وضعیت جاده، اما متاسفانه هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشد.

گفتنی‌است شورای محل، دهیاری و اهالی روستای راهکلا که از توابع بخش لاله‌آباد شهرستان بابل است، خواستار توجه و اقدام ویژه مسئولان در این خصوص هستند تا جان ارزشمند افراد، قربانی بی‌توجهی به این جاده نشود.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.