امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70721
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 آبان 1396 - 14:18 | | ارسال توسط :

جرئیات خدمات بهداشتی و درمانی به زلزله‌زدگان/ تمرکز در روستاهای سرپل‌ذهاب

معاون جمعیت هلال‌احمر به جزئیات ویزیت پزشکی، خدمات پرستاری، خدمت به زنان باردار و فوریت‌های درمانی پرداخت.

به گزارش بابل نوین،حسن صفاریه با اعلام ارائه ۱۱ هزار و ۲۷۲ مورد خدمات بهداشتی و درمانی تا ساعت ۲۰ روز گذشته به زلزله‌زدگان کرمانشاه، اظهار داشت: بر این اساس ۵۱۴۵ مورد ویزیت سرپایی، ۴۲۷۹ مورد خدمات پرستاری، ۲۲۴ مورد خدمات زنان باردار، ۱۰۴۲ مورد فوریت‌های پزشکی و ۵۸۲  مورد ارجاع؛ به هموطنان زلزله‌زده ارائه شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر عنوان کرد: با توجه به استقرار واحدهای بیمارستان صحرایی، خدمات واحدهای بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی شهرستان سرپل ذهاب متمرکز شده است.

صفاریه در ادامه با اشاره به ارائه ۱۰۴۳۱ مورد خدمات در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: واحدهای بهداشت و درمان جمعیت در این منطقه ۴۷۰۷ مورد ویزیت پزشکی، ۳۹۷۴ مورد خدمات پرستاری، ۲۱۴ مورد خدمات زنان باردار، ۱۰۰۷ مورد فوریت‌های درمانی، ۵۸۰ مورد ارجاع ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه ۱۲۸ مورد ویزیت پزشکی، ۸۹ مورد خدمات پرستاری و ۲ مورد خدمات زنان باردار در ثلاث باباجانی افزود: در این زمینه در شهرستان قصرشیرین نیز ۲۰۳ مورد ویزیت پزشکی، ۱۷۵ مورد خدمات پرستاری، ۵۵ مورد خدمات زنان باردار، ۳۵ مورد فوریت‌های پزشکی و در مجموع ۴۶۸ مورد خدمات بهداشت و درمان اضطراری ارایه شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در پایان عنوان کرد: همچنین در دالاهو نیز ۱۰۷ مورد ویزیت پزشکی، ۴۲ مورد خدمات پرستاری، سه مورد خدمات زنان باردار، یک مورد ارجاع و در مجموع ۱۵۴ مورد خدمات توسط واحدهای بهداشت و درمان ارائه شده است.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.