امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55651
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1396 - 21:14 | | ارسال توسط :

جزئیات اولین مناظره شش نامزد ریاست جمهوری

به گزارش بابل نوین، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود. عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مناظرات […]

به گزارش بابل نوین، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با قوت و در زمان موعد خود انجام شود.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه  از امروز ضبط برنامه های  انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است، افزود: از فردا چهارشنبه نیز پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری با حضور یکی از نامزدها در گفتگوی ویژه خبری آغاز می شود و این برنامه ها تا یک روز قبل از ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دو شب پیش مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان کاندیداها برگزار شد و ان شاءالله به حول و قوه الهی و خواست مردم ایران برای پخش زنده مناظرات انتخاباتی، اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.