امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35486
  پرینتخانه » اجتماعی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 25 آبان 1395 - 15:01 | | ارسال توسط :

جزئیات پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت کنکور اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از ۱۳ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت مجدد آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا ۲۶ آبان‌ماه جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت مجدد آزمون سراسری اقدام کنند.

به گزارش بابل نوین ، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهارداشت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری ۹۵ بر روی سایت این سازمان به نشانی

www.sanjesh.org قرار گرفته است. وی گفت: در آن دسته از رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده و در جلسه حاضر بوده و یا اینکه حتی در آزمون سراسری ۹۵ ثبت‌نام ننموده باشند می‌توانند متقاضی شوند. وی تاکید کرد: بدیهی است از آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ۹۵ ثبت‌نام نکرده‌اند باید برای ثبت‌نام پس از واریز ۱۸ هزار تومان بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند .

تولید اپلیکیشن خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

نرم افزار تلفن همراه «معاونت دانشجویی و فرهنگی» در دسترس دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفت.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران،از امکانات مختلف این نرم افزار می توان به مواردی از جمله دریافت آخرین اخبار و اطلاعات واحدهای مختلف معاونت دانشجویی و فرهنگی بر روی گوشی همراه از قبیل اعطای وام‌های دانشجویی، برگزاری همایش‌های مختلف، اخبار مربوط به برگزاری اردوهای دانشجویی و دیگر رویدادهای رفاهی و فرهنگی اشاره کرد. دانشجویان و سایر دانشگاهیان علوم پزشکی ایران باید برنامه را بر روی گوشی همراه شخصی خود دانلود کرده و آن را روی گوشی نصب کنند و سپس می توانند با مراجعه به سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی ایران نرم افزار مربوطه را دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.