امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56061
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1396 - 11:07 | | ارسال توسط :

جشنواره نوجوان سالم با حضور ۱۲۰ هزار دانش آموز مازندرانی

120 هزار دانش آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند.

به گزارش بابل نوین،  سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مازندران در شهریور امسال میزبان جشنواره کشوری نوجوان سالم خواهد بود، گفت: بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز مازندرانی امسال در این جشنواره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه میزان شرکت دانش آموزان مازندرانی در این جشنواره ۴۰ برابر شد، افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ اثر مورد داوری قرار گرفت که ۱۵ نفر به مرحله کشوری اعزام شدند.

ساداتی گفت: آموزش و پرورش مازندران در کنار برگزاری چنین برنامه هایی، سند تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را نیز با آموزش ۱۳۰ هزار دانش آموز به انجام رساند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از تنظیم سند راهبردی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مدیریت استانداری مازندران و چشم انداز ۱۴۰۰ در برش استانی و تصویب و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

ساداتی با اشاره به طرح بهره مندی از مدارس بدون استفاده، افزود: حدود ۱۵۵ مدرسه بدون استفاده در مازندران وجود دارد که قرار است از این مدارس برای کاربری های دیگری همچون پر کردن اوقات فراغت، کارآفرینی، سلامت و ورزش استفاده شود.

وی با بیان اینکه امسال ۳ مدرسه به صورت پایلوت آغاز به کار کردند، گفت: استانداری مازندران از این طرح استقبال خوبی کرد و برای اجرای این طرح حداقل ۳۰ میلیون تومان برای هر مدرسه اعتبار نیاز است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.