امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52416
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 02 فروردین 1396 - 12:40 | | ارسال توسط :

جشنواره «نوروزگار برج میلاد» میزبان مسافران نوروزی شد

به گزارش بابل نوین، علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد در آیین گشایش جشنواره نوروزگار ضمن خیرمقدم به میهمانان، اظهار داشت: اگر نوروزگار را با هم ورق بزنیم، بسیار شاد و شیرین و آهنگین است. تمام تلاش ما در این برنامه این است که به شیوه درست به مهمانان خدمت‌رسانی کنیم و لحظات ناب و ماندگاری را […]

به گزارش بابل نوین، علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد در آیین گشایش جشنواره نوروزگار ضمن خیرمقدم به میهمانان، اظهار داشت: اگر نوروزگار را با هم ورق بزنیم، بسیار شاد و شیرین و آهنگین است. تمام تلاش ما در این برنامه این است که به شیوه درست به مهمانان خدمت‌رسانی کنیم و لحظات ناب و ماندگاری را برای آن‌ها فراهم کنیم.

مدیرعامل برج میلاد از همکاران خود خواست تمام کسانی را که از نقاط مختلف کشور و از کشورهای دیگر با هر نژاد و زبانی در آئین‌های جشنواره حضور پیدا کرده‌اند، با تمام وجود تکریم کنند.
جشنواره نوروزگار از دوم تا دوازدهم فروردین‌ماه در مجموعه برج میلاد برگزار می‌شود. این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی از قبیل برگزاری آیین‌ها و موسیقی اقوام مختلف، مجموعه‌ای از مشاغل تهران قدیم، سالن بازی کودکان و سرگرمی‌های شاد و مفرح دیگر است . بازدید از جاذبه‌های گردشگری و کنسرت‌های نوروزی از جمله دیدنی‌های دیگر برج میلاد در جشنواره نوروزگار است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.