امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65779
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 27 شهریور 1396 - 1:25 | | ارسال توسط :

« شب سینمای ایران » در بابل

جشن بزرگ «شب سینمای ایران » با تقدیر از اساتید برجسته فیلم‌سازی کشور در بابل به کار خود پایان داد.

به گزارش بابل نوین، جشن بزرگ ” شب سینمای ایران ” شامگاه یکشنبه ۲۶ شهریور ماه برای نخستین بار خارج از پایتخت و در شهرستان بابل برگزار شد.

در این جشن که به همت انجمن فیلمسازان شمال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و گروه هنر و تجربه برپا شد با اهدای تندیس بزرگ زرین شمال از سال‌ها فعالیت هنری اساتیدی چون هوشنگ گلمکانی از گلستان، محمدعلی سجادی از مازندران و فرهاد مهرانفر از استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

اساتید و بزرگان خانه سینمای ایران از جمله مسعود رایگان و مسئولانی چون احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محمدتقی عباسپور فرماندار ویژه بابل و عیسی محمدی فیروزجایی رییس اداره ارشاد این شهرستان به عنوان مهمانان ویژه در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی‌است در پایان این جشن سینمایی محمدرضا وطن‌دوست، مهدی حیدری و یاسر خیر سه فیلمساز برتر و جوان شمالی در سال ۹۵ با دریافت تندیس شاخه شمشاد از سوی انجمن فیلمسازان مورد تقدیر و تشویق حاضرین قرار گرفتند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.