امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78454
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1396 - 19:59 | | ارسال توسط :

انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های الهی را احیا کرد/ خروش امت اسلامی ایران معجزه‌ای بی‌بدیل بود

مدییرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در جشن سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دین و ارزش‌های الهی را احیا کرد، این انقلاب نعمتی الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

به گزارش بابل نوین،  ویژه‌برنامه ” جشن انقلاب ” به مناسبت دهه مبارک فجر عصر چهارشنبه ۱۸ بهمن در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جشن که با شعرخوانی میثم رنجبر شاعر انقلابی بابل همراه بود، حجت‌الاسلام شکریان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، مدیران موسسات قرآنی، هیات‌های مذهبی، روحانیون و عموم مردم حضور داشتند.
حجت‌الاسلام شکریان ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، احیای دین و ارزش‌های اسلامی و الهی بود، از این‌رو شایسته است مراسم  جشن انقلاب را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.
وی افزود: امام روح‌الله (ره) روز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی ۲۲ بهمن  را یوم الله تعبیر کرد و این بیان امام گرانقدر ما ریشه قرآنی و اسلامی دارد، در قرآن آمده که هرجا پیروزی حق بر جبهه باطل اتفاق افتد آن روز روز خداست.
این مسئول انقلاب اسلامی را نعمت الهی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی  دین، قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) را احیا کرد، انقلاب ما نعمتی الهی است که باید قدر آن را بدانیم، خون پاک حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش برای احیا دین و ارزش های اسلامی ریخته شد و امروز آن حرکت عظیم حضرت سیدالشهداء (ع) و به برکت انقلاب اسلامی میلیونها زائر ایرانی و خارجی از سراسر دنیا در روز اربعین حسینی آن همایش عظیم اسلامی را خلق می‌کنند که چشم جهانیان را به حیرت وا می‌دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد:  حرکت انقلابی حضرت امام (ره) و خروش امت اسلامی بر علیه ظلم و جور معجزه‌ای بی‌بدیل بعد از نبی مکرم اسلام (ص) است و باید بر آن روح پاک امام گرانقدر و شهیدان فجر انقلاب درود فرستاد و شکر گزار و قدردان این حرکت انقلابی آنان بود، امروز  در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی مجموعه‌های جامعه‌المصطفی دفتر نمایندگی هستند،  اینها به برکت گفتمان نورانی حضرت امام راحل اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: امام(ره) در سایه انس با قرآن  این انقلاب را پایه‌گذاری کرد و امروز ایران اسلامی به برکت حرکت قرآنی حضرت امام (ره) مهم‌ترین برگزارکننده رویدادها و مسابقات بین‌المللی قرآنی است، قاریان و حافظان قرآن کریم ایرانی در بخش‌های مختلف و رشته‌های تخصصی این کتاب آسمانی حائز رتبه در جهان اسلام و دنیا هستند ، این حرکت امام هم به عنوان عصر احیاء قرآن نام نهاده شد.

این پژوهشگر علوم حوزوی و قرآنی ضمن اشاره به برکات بی‌شمار انقلاب اسلامی یادآور شد: ما در حوزه‌های مختلف قرآن مشغول فعالیت دینی و فرهنگی هستیم، دیدار مقام معظم رهبری در ابتدای ماه رمضان هر سال نشان از اهمیت این فعالیت نورانی در انقلاب اسلامی است و وجود بیش از ۸۰۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در مازندران با بیش از ده هزار فعال قرآنی، نمونه ای برای توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی  است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان خیانت‌های رژیم پهلوی در سال‌های قبل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در رژیم فاسد و ظالم پهلوی دانشگاه‌ها ، مدارس ، ادارات و جامعه فاقد ارزش‌های الهی و دینی بود و امروز به برکت این نظام مقدس دین در عالی‌ترین سطوح انقلاب اسلامی جریان دارد و خواهد داشت.

گفتنی‌است ادامه این مراسم با اجرای سرود انقلابی، بیان روایات انقلاب و اهدای جوایز همراه بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.