امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52150
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, گالری عکس, مذهبی تاریخ انتشار : 29 اسفند 1395 - 22:09 | | ارسال توسط :

جشن میلاد حضرت زهرا (س)در کمپ نوروزی شهدای مدافع حرم+ تصاویر

جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن در کمپ امدادگران شهدای مدافع حرم بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، به مناسبت روز زن و تجلیل از مقام شامخ بانوان ایرانی، جشن میلاد حضرت زهرا(س) در یکی از کمپ های هلال احمر بابل برگزار شد.
این جشن با حضور علی پورباقر رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر بابل، فرمانده و بسیجیان پایگاه شهید مهربانی محله اسلام در کمپ نوروزی شهدای مدافع حرم همراه بوده است.
حمید آقاجان‌زاده فرمانده پایگاه شهید مهربانی اسلام ضمن تبریک میلاد فاطمه‌الزهرا(س) در این مراسم اظهار کرد: زنان جامعه اسلامی باید با تبعیت از شخصیت گرانبهای بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) بیاموزند که برای ارزش‌های اسلامی پایداری کنند و با تأسی و الگوپذیری از سیره و منش فاطمه الزهرا(س) در مسیر کمال و بهروزی پیش رفته، دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.
در ادامه این بازدید، بسیجیان پایگاه شهید مهربانی با امضای میثاق‌نامه “نه به تصادفات جاده ای” به این کمپین پیوسته و به رانندگی با سرعت مجاز، عدم سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی متعهد شدند.
پایان بخش این برنامه مراسم اعطای هدایا به بانوان امدادگر و مادران حاضر در این کمپ نوروزی بود که در راستای تجلیل از مقام مادران و زنان ایرانی انجام شد.

 




به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.